Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben zeer benieuwd! Ze komen tussen 14 en 16u, ook zeer goed van bax dat ze eerst nieuwe opsturen voordat ik mijn oude hoef terug te sturen!
    Mol, mocht je nog van je ADJ ledparren afwillen, ik denk dat als ik tevreden ben met mijne dat ik opzoek ga naar nog 2 van deze!

Comment

• Zo goed als besteld:
      -2x Electro-Voice ELX112P luidspreker
      -1x Electro-Voice ELX118P Subwoofer
      -2x ADJ LSS-3S PRO statief
      -1x ADJ SAT-1 tussenpaal
      -3x XLR kabel 5M
      -1x Hoes voor subwoofer

Over enkele weken heb ik dit setje hier staan, als de tnt even mee werkt ;)

Comment

• @mol de adj ledparren die Lars krijgt zijn maar een paar euro duurder dan de showtecs.

Comment

• Shure SE-425 in-ears gekocht, hele mooie in-ears!

Comment

• Originally posted by WFF33 View Post
            Shure SE-425 in-ears gekocht, hele mooie in-ears!
            Ik heb ze zelf ook en zijn erg fijne in-ears. Als je ze in het begin een beetje rustig gebruikt zal je merken dat ze zelfs nog wat lekkerder gaan klinken.

Comment

• klopt, ik vond ze in het begin niet echt goed klinken, had er veel meer van verwacht, maar ze worden echt steeds beter! enige wat ik een beetje vind tegenvallen is de bass, dat is om gewoon muziek te luisteren niet heel goed, maar om te produces weer wel.
              Maar ze zijn ook gemaakt om eerlijk te klinken, dus ik mag niet zeuren ;)

Comment

• Ik vind het heerlijk dat het niet van die zwaar overdreven bas weergave heeft net als veel andere. Het klinkt erg mooi in verhouding. Het laag klinkt ook erg netjes. Warm diep en toch netjes strak. Niet alsof er iemand met een tent doek staat te zwaaien.

Nog een voordeel is dat of het hard of zacht staat het gewoon super netjes blijft klinken. Geen rare verhouding of iets wat weg gedrukt word. Gewoon altijd netjes volledige weergave.

Even wennen aan de in ear princiepe van dragen maar verder vanaf moment 1 ja heerlijk.

Volgende stap is aangemeten in ear doppies

Comment

• 2 arriba cases meegenomen vanuit goes voor onze 2 JB systems magic led's. Nu weer lekker onderweg naar het zonnige zuiden!

Comment

• Bij de bax open dag een paar IEC kabels en dmx kabels mee genomen en op het eind nog een JB System Victory scan gekocht, Allen op de PA-Markt.

Comment

• Hier is het intelligente licht weer uitgebreid met vier Movitec WL 250 koppen.

Comment

• Ik heb gister avond dit besteld:
                        2x procab 5 meter singaal kabel
                        1x reloop kabelbinders
                        2x hq jackplug
                        3x hq 230 volt powerkabel 5 meter

Comment

• 3 kleine parretjes gekocht op de PA-markt voor aan de truss op mijn kamer. (:

Comment

• Hier 2x ledlenser p5 zaklampje gekocht.

Lekker handig super klein fel zaklampje. Die p14 is toch wel wat groot om je mont te houden als je achter in een rack wat te chekken.

Comment

• B1800D subwoofer gekocht gisteren!

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                                Hier 2x ledlenser p5 zaklampje gekocht.

Lekker handig super klein fel zaklampje. Die p14 is toch wel wat groot om je mont te houden als je achter in een rack wat te chekken.
                                Ik heb onlangs voor 6 euro een zaklamp gekocht die je kan uitschuiven als een antenne, fel licht en heel dun zodat ik het ook in mijn mond kan houden, handig ding.

Comment

Working...
                                X