Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Morgen avond of dinsdag avond haal ik mijn nieuwe DJMeubel op.

Foto's komen binnenkort.

Comment

• Me moeder heb voor kerst volgende inkopen gedaan.

Stanton koptelefoon
      Cd map voor 240 cd's. (ik ben beginnende dus moet nog cd's verzamelen en alles)

Verder heb ik vandaag een nieuwe winterjas gekocht hehe.

Comment

• Foto's meubel:

Het logo wordt weg gehaald, en ons logo komt erop.
        Zowieso denk ik het om een nieuw kleurtje te geven.
        Aan de zeikanten komen ook plankjes, dat je vanaf de zeikant niet allemaal apparatuur ziet.

Comment

• Ziet er goed uit. Is het meubel inklapbaar/opvouwbaar?

Verder raad ik aan om een aansluitpaneeltje te maken met een powerconnetje voor de voorkantverlichting, hier ga je je ongetwijfeld binnen de kortste keren aan ergeren. ;)
          Nog een tip is om het geheel af te werken met flightcase-materiaal, dan is er niet opeens een stuk uit je meubel als je eens een botsinkje hebt. ;)

Comment

• 2x Pioneer cdj's 800 (wel 2e hands)
            Binnkort komt er een djm 700 bij als het goed is :)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
              Ziet er goed uit. Is het meubel inklapbaar/opvouwbaar?
              Nee, dat jammer genoeg niet, maar kan ik hier wel mijn versterker enzevoort in bouwen.
              Dat kost ook ruimte in de aanhanger.

Verder raad ik aan om een aansluitpaneeltje te maken met eenpowerconnetje voor de voorkantverlichting, hier ga je je ongetwijfeld binnen de kortste keren aan ergeren.
              Dit snap ik niet echt.

Misschien dat ik niet verlichting doe aan de voorkant.

Comment

• Ik denk dat je je snel gaat ergeren dat je elke keer een losse kabel moet oprollen, zorgen dat deze niet losschiet en onder je wielen komt, enz. ;) Kwestie van een aansluitpaneeltje met powercon aansluiting voor die verlichting. Het zou wel zonde zijn als je dat zou weglaten, het geeft enorm veel mogelijkheden om je meubel te personaliseren. Een normaal meubel heeft namelijk iedereen al, een gepersonaliseerd meubel (dus met een eigen tintje) heeft nog niemand. Maargoed, deze discussie kan verder gevoerd worden in het speciale topic over dj-meubels. :)

Heeft verder nog iemand iets nieuws?

Comment

• Pluggensetje (Verdorie, daar zitten nog handige pluggen bij)
                  Setje met rackschroeven (4e keer dat ik 't zakje kwijt was..)
                  En de ubervette Led glazen van eurolite.

Niets bijzonders dus..

Comment

• Wordt je daar niet helemaal geschift van, van die LED-glazen? Lijkt me gruwelijk irritant, maar wel een goede maatregel zodat je niet te diep in het glaasje kijkt, daar wordt je namelijk helemaal gek van;)

Comment

• Gewoon lekker weggeven als cadeau, dan hoef je er zelf niet in te kijken ook. ;)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                        Gewoon lekker weggeven als cadeau, dan hoef je er zelf niet in te kijken ook. ;)
                        Dat moet je dan weer niet doen bij mensen waar je vaak iets komt drinken :D

Comment

• M'n baas krijgt ze als cadeau..:D

Comment

• Dat hoef ik bij mijn baas niet te doen, die heeft er al genoeg :D

Comment

• Ook uit doos?

Comment

• Ik heb ook eens nieuw speelgoed... nouja nieuw.. zwaar tweedehands. ;)

Het is een 19 inch rackcomputer, 2.0 GHz, 512 mb geheugen.
                                Dit beestje gaat dienen als lichtcomputer. :)

Moet nog een leuk 19 inch schermpje regelen, DMX dongle, wat software, klein toetsenbordje en veeel programmeerwerk. Wordt een leuk projectje dus. :D

Comment

Working...
                                X