Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Het logo wordt weg gehaald, en ons logo komt erop.
Zowieso denk ik het om een nieuw kleurtje te geven.
Aan de zeikanten komen ook plankjes, dat je vanaf de zeikant niet allemaal apparatuur ziet.
Ziet er goed uit. Is het meubel inklapbaar/opvouwbaar?
Verder raad ik aan om een aansluitpaneeltje te maken met een powerconnetje voor de voorkantverlichting, hier ga je je ongetwijfeld binnen de kortste keren aan ergeren. ;)
Nog een tip is om het geheel af te werken met flightcase-materiaal, dan is er niet opeens een stuk uit je meubel als je eens een botsinkje hebt. ;)
Ziet er goed uit. Is het meubel inklapbaar/opvouwbaar?
Nee, dat jammer genoeg niet, maar kan ik hier wel mijn versterker enzevoort in bouwen.
Dat kost ook ruimte in de aanhanger.
Verder raad ik aan om een aansluitpaneeltje te maken met eenpowerconnetje voor de voorkantverlichting, hier ga je je ongetwijfeld binnen de kortste keren aan ergeren.
Dit snap ik niet echt.
Misschien dat ik niet verlichting doe aan de voorkant.
Ik denk dat je je snel gaat ergeren dat je elke keer een losse kabel moet oprollen, zorgen dat deze niet losschiet en onder je wielen komt, enz. ;) Kwestie van een aansluitpaneeltje met powercon aansluiting voor die verlichting. Het zou wel zonde zijn als je dat zou weglaten, het geeft enorm veel mogelijkheden om je meubel te personaliseren. Een normaal meubel heeft namelijk iedereen al, een gepersonaliseerd meubel (dus met een eigen tintje) heeft nog niemand. Maargoed, deze discussie kan verder gevoerd worden in het speciale topic over dj-meubels. :)
Pluggensetje (Verdorie, daar zitten nog handige pluggen bij)
Setje met rackschroeven (4e keer dat ik 't zakje kwijt was..)
En de ubervette Led glazen van eurolite.
Wordt je daar niet helemaal geschift van, van die LED-glazen? Lijkt me gruwelijk irritant, maar wel een goede maatregel zodat je niet te diep in het glaasje kijkt, daar wordt je namelijk helemaal gek van;)
Comment