asus heb ik slechte ervaring mee. Goede ervaringen met Toshiba en Sony. Ook mijn Packard Bell (praktisch HP) draait inmiddels al weer 3 jaren stabiel
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Originally posted by zassie View PostPackard Bell (praktisch HP)
Ik dacht dat die niet van hp was maar dat het hp en compaq was. Kan ook aan mij liggen
Ik denk dat je geluk gehad hebt met je packer bell
Verder is het hier vroeger altijd acer geweest ( oudste is momenteel al weer bijna 9 jaar en doet alles nog steeds zonder problemen ) vanwege redelijk betaalbaar maar ondertussen zijn alle nieuwe al jaren hp probooks. Goed betaalbaar en onverwoestbaar ( zelfs bij mij :D )
Comment
-
Niet volgens wikipedia dus. maar goed dat is dan ook een niet altijd even betrouwbare bron.
Maar was nu toch wel heel erg benieuwd. Me afdeling ict maatje ( Ron icter) even gevragen. Bij zijn weten is packerd bell nooit van hp geweest. Hp en compaq hoorde wel bij elkaar.
Ook vroeg hij meteen of ik soms zoon ding wilde gaan kopen want kreeg ( zoals al verwacht ) meteen te horen dat ik het uit me hoofd moest laten en als ik een nieuwe wilde ik maar moest zeggen wat ik wilde en er gewoon weer een hp zou komen.
Vreemd genoeg waren er al wel een heleboel meer die dachten dat packerd bell van hp was en zou ik niet de eerste zijn die zich hier behoorlijk in vergiste.
Comment
-
Ik heb vandaag twee GLP Ypoc 250 movingheads gekocht + 1 kapotte spareparts movinghead die ik er gratis bij kreeg waar waarschijnlijk de voeding van kapot is. Die kapotte ga ik nog proberen te maken zodat ik 3 movingheads heb. :) Tevens zit er een mooie flightcase bij waar er twee inpassen. Een deel van mij oude spul heb ik in de verkoop gedaan.
Ze hebben 6 indexeerbare roterende gobo's waarvan twee glas gobo's, 11 kleuren met splitcolor, een roterende indexeerbare prisma, focus, 10Hz stroboscoop, 0 tot 100% dimmer, MSD 250 lamp en 15 dmx kanalen. Tevens 2 doosjes met reserve schroefjes/zekeringen en 3 andere gobo's zodat je ze kan wisselen. Tevens zijn ze lekker stil. Ook zit er een 4,9mW rode laser in, al is die meer om het te richten zonder de lamp aan dan als effect.
Foto:
Comment
-
Vorige zaterdag nog vlug naar een shop gereden om een flightcase voor de traktor s4 en een laptop stand die ik op de case kan plaatsen zodat alles minder plaats inneemt.
Ik was de case vergeten mee te nemen uit de bax shop en nabestellen durfde ik niet omdat ik niet zeker wist dat ik hem op tijd zou ontvangen dus snel even naar een dealer gereden die maar op 50km (enkele rit) rijden is.
Mijn volgende aankoop is een deftige I7 laptop van assus, msi of HP en 2 mackie srm 450 speakers zodat ik bij buitenrecepties op een huwelijksfeest ook achtergrond muziek kan afspelen met de controller, mijn cdj 2000 set staat dan binnen in de zaal met de speakers van DB technologie en buiten de controller met 2 mackie speakers.
En dan op het lijstje staat de aankoop van 2 extra winners van JB met flichtcase.
We weten weer waar we voor werken. :)Last edited by Mol; Monday-28-01-2013, 14:38.
Comment
-
Originally posted by Mol View Post2 mackie srm 450 speakers zodat ik bij buitenrecepties op een huwelijksfeest ook achtergrond muziek kan afspelen met de controller
Waarom geen 2 cromo of opera van db-technologies. Doen ook meer dan netjes hun werk. Eventueel zelfs een 12 inch variant. Kan makkelijk genoeg voor achtergrond en buiten. Scheelt weer flink wat afmeting en gewicht :D
Comment
-
Omdat de mackies hier in belgië gemakkelijk 2de hands te vinden zijn.
Ik weet ook 4 mackie th-15a te koop staan, per 2 aan 450 euro, maar ik heb geen ervaring met mackie.
De cromo 12 lijken me net iets beter dan de srm 450 als ik de specs bekijk, ze zijn dubbel van watt (rms) en van klank zullen ze denk ik niet slechter zijn dan de srm 450.
Prijs nieuw is ook betaalbaar, zeker voor wat ik ze zal gebruiken (achtergrondmuziek)
Last edited by Mol; Tuesday-29-01-2013, 01:29.
Comment
-
Originally posted by Rio View PostIk heb vandaag twee GLP Ypoc 250 movingheads gekocht + 1 kapotte spareparts movinghead die ik er gratis bij kreeg waar waarschijnlijk de voeding van kapot is. Die kapotte ga ik nog proberen te maken zodat ik 3 movingheads heb. :) Tevens zit er een mooie flightcase bij waar er twee inpassen. Een deel van mij oude spul heb ik in de verkoop gedaan.
Ze hebben 6 indexeerbare roterende gobo's waarvan twee glas gobo's, 11 kleuren met splitcolor, een roterende indexeerbare prisma, focus, 10Hz stroboscoop, 0 tot 100% dimmer, MSD 250 lamp en 15 dmx kanalen. Tevens 2 doosjes met reserve schroefjes/zekeringen en 3 andere gobo's zodat je ze kan wisselen. Tevens zijn ze lekker stil. Ook zit er een 4,9mW rode laser in, al is die meer om het te richten zonder de lamp aan dan als effect.
Foto:
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphoto...00156233_o.jpg
Comment
Comment