van de week simpel wat nieuwe "reserve" doppen tegen te hard geluid (Alpine musicsafe Pro) een doosje batterijen en 4 flightcase voetjes, die ik nog retour moet sturen omdat de maat voor de bouten niet goed is.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Ik gebruik inderdaad goede dmx kabels.
Jammer dat de plaatjes niet in de bibliotheek van Cuelux staan en dat het enkel nummers zijn, maar dat blijkt bij meerdere movingheads het geval te zijn. Ik heb contact gehad met Dennis Kromhout van cuelux en ze gaan kijken of ze iets voor de indiga kunnen doen zodat de plaatjes er toch in zullen staan.
Hallo Jacky,
De personality (fixture) voor de Indigo 4500 zit inderdaad al in de bibliotheek van Cuelux. Hiermee kan je gewoon de gobo's van de movinghead aansturen.
Een voorbeeld van de gobo wordt niet weergegeven, je ziet dus alleen het nummer en geen plaatje van hoe de gobo er uit ziet.
De reden dat dit bij veel movingheads is is omdat in de handleiding die we gebruiken voor het maken van de personality files deze (vaak) niet gedocumenteerd zijn. En als er al een plaatje van elke gobo in de handleiding staat dan is deze zo klein dat het nog niet bruikbaar is.
Daar komt ook nog eens bij dat op het moment dat wij een aanvraag voor een personality file krijgen de gobo's nog niet in de installatie van Cuelux zitten. Ook zal de installatie zeer snel groter worden zodra we elke gobo gaan toevogen.
Maar ik zal kijken of we voor de Indigo 4500 wat kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Dennis KromhoutLast edited by Mol; Tuesday-05-03-2013, 16:07.
Comment
-
Tja,
Het stelt helemaal niet zoveel voor als je weet wat er moet gebeuren. Maar als ik me niet vergis zijn er helaas wel weer verschillende versies van de indigo en hebben die ook weer allemaal zo hun eigen gobo's. Wat een feest wat een feest. Daarom geen showtec voor mij. Zijn al teveel koppen waar een versie 1 tot en met .... van is. Leuk telkens net andere gobo's en kleur volgordes. Fijn om uit te breiden en om bij te huren
Maar goed dit gaat een beetje ver offtopic.
Wel wat nieuws. Jeeeeh
Een lexicon mx400xl
Comment
Comment