Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een bezoekje aan de PA Markt heeft mij 8 Spartanen opgeleverd.

Comment

• He, dan heb ik jouw zien staan met je Spartanen.

Comment

• Dat zou best kunnen. Het zou ook een van mijn collega's geweest kunnen zijn.

Comment

• Originally posted by Rio View Post
          Dit jaar voor het eerst naar de PA markt geweest. Door Greendiek aangepraat om er toch heen te gaan. ;)
          Hoi Simon,

Ik ben blij om te horen dat het je zo goed is bevallen. Je hebt een flinke buit zo te zien.

Ik ben ook wel redelijk geslaagd. Helaas niet alles gevonden waar ik naar op zoek was.

1x showtec z300 II inclusief flightcase
          1x 4he flightcase
          1x DMX splitter (1 in 6 uit)
          2x showtec star sky 2 (met werk, bij allebij de doeken is er 1 kring kapot. Binnenkort even doormeten om het kapotte ledje te vinden).

Waar ik helaas niet voor geslaagd ben:
          4 showtec led parren (zwarte)
          3 lichtstatieven inclusief t-bar
          1x spiegelbol met motor
          2x goedkope actieve monitor (10" hooguit)
          2x 1 meter truss op grote voet.

Moet er wel bij zeggen, ik was van kwart voor 10 tot half 1 binnen. Daarna moest ik weer weg ivm een klus gister avond.

Viel me wel op dat er weer een heleboel nieuwe spullen aanwezig waren, maar ook 2e (of 3e hands?) spullen die werden aangeboden voor bijna de nieuwprijs of meer. Aan de andere kant: ik heb zelf erg leuke dealtjes gemaakt, en meerden om me heen leuke dealtjes horen maken. Heb me alleen verbaast over de vraagprijzen van de draadloze microfoons (oude frequentie). Sennheiser ew100 g1 - nee meneer, deze gaan niet weg voor minder dan 200 euro per stuk, dit zijn ze zeker waard! Ook bij 2/3 stands gehad: draadloze microfoons zgan in de doos in de nieuwe frequentie, maar bij het openen van de doos bleek er ineens het oude type (oude frequenties) in te zitten. Ben wel even boos geworden op de verkoper, maar deze lachte alleen. Dan neem je ze toch niet, voor jou 10 anderen.

Verder nog wel een aantal bekenden gezien/gesproken.

In ieder geval: volgend jaar weer!

Comment

• Ben ook wel even langs geweest op de PA-markt, maar niets gekocht vanwege de prijzen en het ontbreken van dingen die ik (echt) nodig had.

Verder wel 's middags even bij een muziekzaak 2 Shure SM57's erbij gehaald omdat ik die eigenlijk te kort kwam en dat iets is wat me al eerder overkomen is dus die huur ik ook niet meer extra voorlopig. (tenzij ik er weer meer nodig heb)

Comment

• @ greendiek. Wil je niet toevallig een van je star sky's verkopen? PM anders even. Want dit topic hier niet voor bedoeld.

Daarnaast heb ik ook heel wat leuke dealtjes kunnen sluiten op de PA-markt.

Comment

• @DjRRRenetjuh nee, deze worden niet verkocht. Ik ga kijken of ze allebei te repareren zijn, en anders gebruik ik er 1 als "donor" doek ;)

Comment

• Ha, ik heb al meer mensen gehoord over de afwezigheid van ledparren op de PA markt. Toch blij dat ik mijn 4 ledparretjes nog voor 40 euro heb gekocht. Bij een ander kraampje lagen ze voor 50 euro per stuk. :roll:

Comment

• laatste keer dat ik ledparren kocht op de pa markt waren ze na 1 week alle 12 buiten werking, doe ik dus ook niet meer...

Comment

• Originally posted by Rio View Post
                      Ha, ik heb al meer mensen gehoord over de afwezigheid van ledparren op de PA markt.
                      Lijkt me sterk, of mensen hebben echt niet goed gekeken. De PA Markt barstte van de LED fixtures. Ik heb led parren in alle soorten en maten gezien, verder ook verschillende LED profiles.

Comment

• De afwezigheid van goedkope ledparren dan.

Comment

• Alshet goed is komen er van de week nieuwe crown-xti's binnen.
                          Meteen ook nog maar een Lab Gruppen FP3400 erbij

Comment

• Wellicht niet interessant, maar net mijn nieuw vlinderslot gekregen, veertjes uit de oude kapotte gehaald, nieuwe met nieuwe veertjes erin, en hij werkt weer perfect :D

Was wel een rot karwei om die veertjes erin te krijgen

Comment

• Ook hier nieuw prulletje.

1x harting 10 in 4x harting 10 uit kistje.

Pfffff avondje adereindjes knijpen en kabels strippen maar dan is het ook weer klaar.

Comment

• Vandaag weer 6 harting sixbarren besteld.

Comment

Working...
                                X