5 meter milos truss en 2 windups met trussadapters. De windups waren niet helemaal gepland want die had ik al van de PA markt. Deze zijn echter beter dus dan kunnen die andere er weer uit. En misschien verkoop ik wel alle windups en koop ik twee ST-132's.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
4 nieuwe scanners, met een gasontladings pitje dus feller als wat ik eerst had, + roterende gobo's.
HQ Power Exciters 250's, hebben nog wat schoonmaak en (klein) opknap werk nodig (bij 1 kapot tilt motortje lijkt het, bij 1 een kapot kleurtje), maar daarna zal ik er veel plezier van hebben :)
Edit: foto verkleind
Comment
-
Vandaag nog maar 4 sixbarren incl par 64 lampen besteld. Wij hebben inmiddels 12 sixbarren met par 64, 24 fourbarren met par 56 en 8 dimmerbalken met par 56. Ik hoop nu wel eindelijk een keer klaar te zijn...
Grappig om te zien dat iedereen ze inruilt voor ledparren, de vraag neemt hierdoor bij ons alleen maar toe.
Een ledpar is een leuk ding, maar het is nu eenmaal ging goed alternatief voor een par64.
Comment
-
Originally posted by J.S. Coolen View PostVandaag nog maar 4 sixbarren incl par 64 lampen besteld. Wij hebben inmiddels 12 sixbarren met par 64, 24 fourbarren met par 56 en 8 dimmerbalken met par 56. Ik hoop nu wel eindelijk een keer klaar te zijn...
Grappig om te zien dat iedereen ze inruilt voor ledparren, de vraag neemt hierdoor bij ons alleen maar toe.
Een ledpar is een leuk ding, maar het is nu eenmaal ging goed alternatief voor een par64.
Comment
-
Originally posted by Ultrasound Productions View PostOm die reden gebruiken we beiden. Voor buitenevenementen en grote podia hebben we vorig jaar 10x Sixbar par 64 aangeschaft.
Op 1 of andere manier komt er ook maar geen einde aan. We blijven parren kopen.
Wat wel jammer is, is dat American dj is gestopt met het maken van de balken. (Elation balken komen daar ook vandaan). Showtec die precies dezelfde laat maken (incl dezelfde spelfouten op de balk), is al langer gestopt.
Dus dan moeten we voor de barren weer naar de dure alternatieven of zelf in China gaan shoppen.
Comment
-
Originally posted by J.S. Coolen View PostVandaag nog maar 4 sixbarren incl par 64 lampen besteld. Wij hebben inmiddels 12 sixbarren met par 64, 24 fourbarren met par 56 en 8 dimmerbalken met par 56. Ik hoop nu wel eindelijk een keer klaar te zijn...
bij mij komt eigenlijk alleen maar led in omdat een gemiddelde drive-in show daar gwn genoeg aan heeft en geen kleurenfilters hoeft te vervangen en geen hitte wil produceren en ook op huis tuin en keuken stroom zijn apparatuur wil aansluiten .
voor de lokale kerk hebben we nog wel 2 4bar par 56 (500w) , merk wel dat die nu wat te licht worden, maar er is geen stroomvoorziening voor 64 1000w en voor mulltiparren geen budget (en moeite)
Comment
-
-Last edited by J.S. Coolen; Wednesday-10-04-2013, 15:16. Reason: Heb besloten dat mijn berichten niet meer van toepassing zijn.
Comment
-
Druk hier met koerierdiensten vandaag.
Mijn herstelde showtec indigo terug in ontvangst genomen.
Bestelling van bax is ook aangekomen
En ik verwacht nog een levering.
Volgende week aankoop draadloze microfooons van sennheiser.
Comment
-
Ik kon niet wachten tot volgende week voor de aankoop van mijn draadloze microfoon.
Daarnet besteld : http://www.bax-shop.nl/handheld-draa...t-details.html
en 2x http://www.bax-shop.nl/truss-accesso...t-details.htmlLast edited by Mol; Thursday-11-04-2013, 23:08.
Comment
Comment