Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 truss hoekje al hier. CueluxPro is ook hier en is echt super! Als het goed is morgen of maandag 3m truss binnen, vloerplaten van 80*80 in de maak (wachten op halve eitjes) en er zitten waarschijnlijk nog 4 nieuwe koppen aan te komen. Wat geld gevonden Dus :mrgreen:

Comment

• Bergje ladder truss (ProTruss F31) binnen gekomen. Over een halve maand kan ik er een wel erg vet showtje mee laten zien!
      Nu eindelijk eens die hoop netwerkkabel bestellen...

Comment

• Stijn: voor jezelf? of van t bedrijf waar je voor werkt?:
        in ieder geval benieuwd naar wat je ermee van plan ben...

Comment

• Wie de eerste week van mei in de buurt van Neerpelt komt moet maar eens binnen springen... ;-)

Comment

• Ik ben weer een koppenkist rijker. :)

Comment

• Truss is binnen, vloerplaten zijn af... We hebben nu 2 vloerplaten van 60x60, 2 van 80x80. We hebben nu 2x 1m truss, 2x2m truss, 4x 1,5m truss, 2x 90 graden hoek.
              Afgelopen zaterdag nog bij de dealer geweest en over 3 weken krijgen we 3 demo heads te zien, welke we uitvoerig gaan vergelijken. Het gaat om de Martin Rush MH2, de Briteq BT-W12L10 en de BT-W07L12. Ben benieuwd wat het gaat worden...

Comment

• 1 x Alto Pro TS-110A als monitor achter de dj-booth
                gezien de prijs, zeer tevreden van de kwaliteit en sound!

Comment

• Uitbreiding verhuur met:

- 6x RCF Art 312a
                  - 2x RCF 4pro 8003as sub
                  - Showtec sf-250 (slakkenhuis ventilator)

Comment

• Binnenkort in het assortiment special effects (vanmiddag neem ik ze mee, liggen af magazijn klaar voor me :)):

2x Chauvet Geyser RGB.

Het ideale alternatief op CO2-jets en flame jets...

Komt JEM Pro Steam simulation vloeistof in, is vloeistof die een dikke rookpluim genereert maar na een seconde of 10 volledig verdwenen is.

Comment

• Had de Eurolite versie al gezien op YouTube, ziet er wel vet uit!

Comment

• Klopt maar daar moest ik 8 weken op wachten en we kunnen ook aan Chauvet komen en die lagen op voorraad bij de leverancier, dus de keuze was snel gemaakt. :mrgreen:

Apparaten zijn zo goed als identiek, qua prijs maakt het ook niets uit. Het mooie is dat deze machines een soort terugslagklep hebben, dus wanneer je de knop loslaat komt er ook (vrijwel) geen rook meer uit. :)
                        Last edited by Rick; Friday-03-05-2013, 14:42.

Comment

• Wel jammer dat jullie geen Chauvet verkopen, hebben soms leuke producten.

Comment

• We verkopen het inderdaad niet actief, maar kunnen er wel aan komen. :)
                            Punt is vooral dat veel van hun producten overlap hebben met producten van andere merken en het merk nog niet zo heel erg leeft in de Benelux.
                            Wel ben ik met je eens dat ze hele leuke producten maken en ook de rest goed op orde hebben.

Comment

• Rick, wat kost deze verticale rookmachine eigenlijk?

Comment

• Vrijwel gelijk aan de Eurolite NSF-300. Die kun je direct via de shop bestellen, wil je persé de Chauvet versie dan kun je die via de helpdesk bestellen (mailtje, belletje ;)).

Constructie van de Eurolite versie is nagenoeg gelijk aan de Chauvet versie als ik het zo zie (op wat opdrukken na dan).

Ik heb overigens nog een korte amateuristische (jaja Movie Maker :mrgreen:) video gemaakt. Die JEM Pro Steam Simulation vloeistof blijft geniaal!

Comment

Working...
                                X