Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Tja via de draadloze 4-knops remote (je kunt voor elk van de 4 knoppen een kleur als preset opslaan) zit er altijd een minieme vertraging in en het duurt zoals je ziet op de video echt een halve seconde voor hij echt op volle kracht uitstoot (vloeistof pompen, etc.). Al met al is hij ongeveer zo snel als je op de video ziet. ;)
Gisteren twee JB Systems iRock 7S scanners opgehaald voor maar 75 euro!
Het ging mij meer om de MSD 250 lampen die erin zitten dan om de scanners. Maar ook de scanners zijn alleraardigst en zal ik waarschijnlijk ook gewoon gaan inzetten.
De scanners gaan nu gewoon gebruikt worden als extraatje.
De lampen van de scanners heb ik net overgezet in de movingheads en visa versa. Twee van de drie lampen in mijn movingheads waren namelijk een stuk ouder dan de andere. Nu heb ik drie lampen in mijn movingheads zitten die nog fel zijn en ongeveer even oud.
Ook de lampen van de scanners zijn nu even oud en minder fel. Maar waar ik ze voor ga gebruiken is het niet zo erg als de scanners wat vinden fel zijn. Het is tenslotte maar een extraatje.
Comment