Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mooie tuin :D

Ziet er gaaf uit. Hoelang duurt het voordat echt rook uitkomt als je drukt? 1 sec?

Comment

• Tja via de draadloze 4-knops remote (je kunt voor elk van de 4 knoppen een kleur als preset opslaan) zit er altijd een minieme vertraging in en het duurt zoals je ziet op de video echt een halve seconde voor hij echt op volle kracht uitstoot (vloeistof pompen, etc.). Al met al is hij ongeveer zo snel als je op de video ziet. ;)

Comment

• Gisteren twee JB Systems iRock 7S scanners opgehaald voor maar 75 euro!

Het ging mij meer om de MSD 250 lampen die erin zitten dan om de scanners. Maar ook de scanners zijn alleraardigst en zal ik waarschijnlijk ook gewoon gaan inzetten.

Comment

• Dan heb je nog steeds het lamp probleempje :P

Comment

• De scanners gaan nu gewoon gebruikt worden als extraatje.

De lampen van de scanners heb ik net overgezet in de movingheads en visa versa. Twee van de drie lampen in mijn movingheads waren namelijk een stuk ouder dan de andere. Nu heb ik drie lampen in mijn movingheads zitten die nog fel zijn en ongeveer even oud.

Ook de lampen van de scanners zijn nu even oud en minder fel. Maar waar ik ze voor ga gebruiken is het niet zo erg als de scanners wat vinden fel zijn. Het is tenslotte maar een extraatje.

Comment

• Hier zijn onverwachts weer twee extra Movitec WL-250 koppen aangekomen. Altijd leuk. :)

Comment

• Toevallig via een veiling? Ik zag hem net pas helaas :'(

Comment

• Nee, gewoon via Marktplaats voor een zeer aantrekkelijke prijs. ;)

Comment

• Oh... Ze stonden ook op een veiling toevallig :)

Comment

• 14 K&M Microfoonstatieven
                      4 K&M kleine microstatieven
                      10 Showtec shuko blokken
                      20 Korte XLR kabels Tasker / Neutrik

Comment

• Hier ook het 1 en ander aan nieuw speelgoed.

1x sm 137
                        2x sennheiser e614
                        2x akg d112
                        1x sennheiser e 608
                        2x rode nt3
                        1x sennheiser e 606
                        6x k&m microfoon statief groot
                        4x microfoon statief klein.

Zo is het assortiment voorlopig weer zo goed als compleet aangevuld.

Comment

• Hier ook een speeltje:

Comment

• Zo, net voor €1194,34 ex BTW aan bedrijfskleding opgehaald. En dan zeggen ze dat vrouwen schandalig veel geld uitgeven aan kleding...

Comment

• Jullie lopen allemaal in een 3 delig maat pak rond op klus ?

Comment

• 60 T-shirts, 20 truien, 13 polo's en 13 jassen... Als we bestellen, dan maar ineens voldoende voorraad...

Volgende keer zal ik eens een offerte vragen voor maatpakken :p

Comment

Working...
                                X