Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ondertussen ook nog een kleine uitbreiding gedaan.

Een extra setje dva s09 subs van db technologies.
    Handig voor onder de dvx d12 als ook voor het uitbreiden van de huidige 4 voor als het nog net een tandje harder gewenst is.

Comment

• Waarom niet de S10 ipv de S09. Ik dacht dat je in de toekomst ooit wou overstappen naar T12's?

Comment

• Er is wel een toekomst van ooit een set t8 of t12. Niet van dat moet en zal dan en dan maar is wel een streven dat als er echt een wat forsere set moet komen ( line array ) we voor de t8 / t12 zullen gaan.

De reden van de s09 is eigenlijk vrij eenvoudig. Het onderste van het laag hebben we niet zo zeer echt nodig dat we het missen. Ze gaan meer dan laag genoeg. Klinken wat strakker en hebben net wat meer punch. Dit met dat we er al hebben en je dus alles gewoon het zelfde houd.
        Nog een simpele reden. Zijn 2de hands gescoord en tja als je dan een setje voor een redelijke prijs kan krijgen dan is het dus of die of niets. Aangezien we al een setje dvx d12 toppen hadden aangeschaft was het wel zo handig om er dan ook maar meteen een passend subje bij te scoren.

Enne de s09 durf ik ook gerust met een t8 te gebruiken hoor ;) Je hebt er alleen een paar meer nodig dan bij de s30 :D

Comment

• Nou helemaal duidelijk! :D

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
            @ ultrasound

Wat ga je dan met amps aansturen? Jullie hebben toch de rcf tt serie ( die als ik het goed heb net als de dvx en dva serie gewoon actief is )
            Klopt, hebben veel RCF TT series maar vanaf nu ook een Adamson PA-set met RAM versterkers.

Comment

• Videohoek nog maar eens wat uitgebreid:

Panasonic PT-DZ12000E 12.000 ANSI-Lumen Full HD Projector met rigging frame en SDI kaart.
              Maakt 42.000 ANSI-Lumens op voorraad

2x Panasonic TH-42LF30E Full HD LCD schermen.

2x Projecta Litescreen projectieschermpjes 122x211

Comment

• Ook hier nieuw speelgoed

14 x showtec pixelbar 12

Comment

• 1x DVA S10

Comment

• Toch maar een tweede DVA S10 bij aangeschaft :D

Comment

• Geen spannende uitbreiding maar toch:

- 1x Antari Z1200II (vervanging)
                      - 2X Katheder wit

Comment

• Decotruss is misschien minder geschikt om iets zwaars aan te hangen, maar je kunt er - voor weinig geld - best leuke dingen mee doen. Zoals deze oldskool zwaailicht totems die ik gemaakt heb.
                        led totem.jpg

Comment

• Uitbreiding naar 32x Showtec ledbol 50cm incl. 4x Eurolite 8-kanaals dimmer. Leuke RGB Ledbollen voor decoratieve doeleinden.

Comment

• Numark NS7 II en stel KRK RP8 G3 s besteld vandaag.

Word dus effe denken wat eruit gaat en te koop gezet word nu.

Comment

• Een NS7 II... Heb je er ook een steekwagentje bij gekocht? ;) Is een flink apparaat namelijk! Maar ik was zelf altijd al gecharmeerd van de normale NS7 dus ben benieuwd hoe de NS7 II jou bevalt. :)

Comment

• Toevallig via een kennis hier in de buurt het bakbeest kunnen zien en voelen en ik ken het Rodec / CD spelers gevoel. Maar na even met Serato hierop aan de bak zelf te kunnen gaan en de wetenschap dat ik 95 procent van de tijd het afgelopen jaar zuiver op PC en Traktor draaide had ik zoiets van .... dit vervangt gewoon alles in 1 keer en ik moet zelfs mijn vinyl feeling niet meer missen. Beste bewijs voor de vaak geopperde 'Test het zelf uit wat jou het beste ligt' raad die hier vaak gegeven word.

Wss. vliegt mijn SynQ XTRM1 nu ook officieel de verkoop in en word het voor mij het einde van mijn vinyl periode 'zonder dat ik het gevoel zal missen'.

Nu goed tis besteld effe afwachten dus nog. Maar flightcase met 2 tabletops en 12 inch mengpaneel plus flightcase met SynQ vs 1 flightcase met Numark NS7 II en 2 tabletops 'in geval van nood met computerfalen' zal volgens mij qua sleepwerk toch een verschil gaan uitmaken (al is ie idd. echt wel heavy xD)

Comment

Working...
                                X