Heb 2 weken geleden de Numark NS7II gekocht en wat een machine!!! Ben méér dan tevreden! Nu nog enkele weken wachten op de juiste flight, en dan kan ik mijn NS6 verkopen en met de NS7II naar de gigs trekken! Yihaaaaa!!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Vandaag een Dap Daily Case 22 aangekregen. Ik ben benieuwd hoe deze zich prijs/kwaliteit verhoudt tot een Peli. Het lijken me leuke kistjes om materiaal in te vervoeren dat net te goedkoop is om in een Peli te stoppen.
Comment
-
Afgelopen zaterdag voo reen optreden in Goes (onder het mom nu we er toch zijn...) even langs Bax gereden
Nieuw:
- Rode HS1B headset (na 3 Sennheiser headsets in krap 5 jaar naar de filisteinen te hebben gekregen nu tijd voor een goedkoper alternatief, eerste indruk is eerlijk gezegd beter dan de duurdere sennheiser)
- Inox lichtstatief (gebruik deze hooguit 6x per jaar.. mag dus lekker eenvoudig zijn)
- Microfoonkabels
- XLR - RCA verloopje
- Alpine MusicSafePro oordopen
Comment
-
Inmiddels alweer een hele tijd niet meer online geweest op het forum... Tussentijds veel gebeurt;
- Eigen zaak gestart
- Binnen nu en 2 maanden wordt mijn Avolites Pearl Tiger vervangen voor een Avolites Quartz met fader wing of een Tiger Touch 2 besteld.
- 2 VMB TE-034 statieven met adapters
- en te veel kleine spullen om op te noemen
Comment
-
Comment
Comment