Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "Zoals altijd" haha

Comment

• Aanhanger is er. ;)

Comment

• Al een tijdje mee bezig, maar het begint nu echt een geheel geworden:

vandaag een touchscreen gekocht van djsteven
        eergister een slant
        een tijd terug al 19'' 1u rackpc
        en als klapper is dat ons muziekabbonement vanaf vandaag in werking is gesteld

Verder nog wat kleine aanschaffen zoals,
        2x 120cm blacklights (stevige variant)
        1x kistje beamer
        1x kistje showmaster
        werkhandschoenen
        Last edited by roderickk; Tuesday-19-01-2010, 17:50.

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
          als klapper is dat ons muziekabbonement vanaf vandaag in werking is gesteld
          hoe kom je daar aan ben ik ook al een tijd mee bezig maar kan niks vinden .

Comment

• Originally posted by marc View Post
            Vandaag binnen, twee versie SL 1200's MKII YEAH!

Dank aan www.bax-shop.nl voor de super snelle levering !
            krijg je nou ook nog korting als je bij bax werkt want die dingen zijn erg prijzig .

Comment

• Je hebt net een reactie op z'n studio geplaatst, daar stond al een fortuin aan sjieke apparatuur. Twee draaitafeltjes kunnen er dan ook nog wel af.

Comment

• Nice Marc!

Ik ga ook maar eens solliciteren bij Bax denk ik...

Ik heb vandaag mijn nieuwe sub 15D basjes van dB besteld. Incl. Tente wielen en hoezen.
                Begin volgende week verwacht ik het zooitje, dan verschijnen er wel foto's.

Comment

• Originally posted by djslash View Post
                  hoe kom je daar aan ben ik ook al een tijd mee bezig maar kan niks vinden .
                  google

Vergis je niet het is een flinke maandlast

Comment

google

Vergis je niet het is een flinke maandlast
                    Grappig dat Google het vervolgens verkeerd intypt....;)

De prijs voor een muziek abonement is niet zo hoog, helaas raak je wel alle muziek weer kwijt op het moment dat je stop met het abonement dus zul je er wel door mee moeten gaan (gewoon cd's/mp3's kopen heeft toch mijn voorkeur)

Comment

• Ach als hij zijn doel maar vindt:)

Comment

• [QUOTE=Paradise;64777]Grappig dat Google het vervolgens verkeerd intypt....;)

De prijs voor een muziek abonement is niet zo hoog,QUOTE]

Grappig dat het vervolgens nog een keer fout gedaan wordt haha! Naar mijn weten is het namelijk nog steeds abonnement;)

Comment

• [QUOTE=LaRoche;64805]
                          Originally posted by Paradise View Post
                          Grappig dat Google het vervolgens verkeerd intypt....;)

De prijs voor een muziek abonement is niet zo hoog,QUOTE]

Grappig dat het vervolgens nog een keer fout gedaan wordt haha! Naar mijn weten is het namelijk nog steeds abonnement;)
                          Haha, je hebt gelijk :)

Het forum zou een ingebouwde spellings checker moeten hebben

Comment

• Maar de meeste internetbrowsers hebben het al. Kwestie van luiheid en onoplettendheid van mijn kant.

Verder vind ik een maandlast van 71,40 hoog.

Comment

Maar de meeste internetbrowsers hebben het al. Kwestie van luiheid en onoplettendheid van mijn kant.

Verder vind ik een maandlast van 71,40 hoog.
                              Mijn internetbrowser staat altijd op de engelse spellings checker (aangezien ik een hoop dingen in het Engels en op Engelse sites doe).

Via welk bedrijf heb je je muziek lopen? Ik dacht dat ik ze ook voor €40,- p/maand was tegengekomen. Klopt het dat je alle muziek weer kwijt bent op het moment dat je stop met het abonnement?

Comment

• Originally posted by Paradise View Post
                                De prijs voor een muziek abonement is niet zo hoog, helaas raak je wel alle muziek weer kwijt op het moment dat je stop met het abonement dus zul je er wel door mee moeten gaan (gewoon cd's/mp3's kopen heeft toch mijn voorkeur)
                                Originally posted by Paradise View Post
                                Via welk bedrijf heb je je muziek lopen? Ik dacht dat ik ze ook voor €40,- p/maand was tegengekomen. Klopt het dat je alle muziek weer kwijt bent op het moment dat je stop met het abonnement?
                                ???

Graag verder weer een beetje ontopic mensen. Wie heeft er nog iets nieuws aangeschaft?

Comment

Working...
                                X