"Zoals altijd" haha
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Al een tijdje mee bezig, maar het begint nu echt een geheel geworden:
vandaag een touchscreen gekocht van djsteven
eergister een slant
een tijd terug al 19'' 1u rackpc
en als klapper is dat ons muziekabbonement vanaf vandaag in werking is gesteld
Verder nog wat kleine aanschaffen zoals,
2x 120cm blacklights (stevige variant)
1x kistje beamer
1x kistje showmaster
werkhandschoenenLast edited by roderickk; Tuesday-19-01-2010, 17:50.
Comment
-
Grappig dat Google het vervolgens verkeerd intypt....;)
De prijs voor een muziek abonement is niet zo hoog, helaas raak je wel alle muziek weer kwijt op het moment dat je stop met het abonement dus zul je er wel door mee moeten gaan (gewoon cd's/mp3's kopen heeft toch mijn voorkeur)
Comment
-
[QUOTE=Paradise;64777]Grappig dat Google het vervolgens verkeerd intypt....;)
De prijs voor een muziek abonement is niet zo hoog,QUOTE]
Grappig dat het vervolgens nog een keer fout gedaan wordt haha! Naar mijn weten is het namelijk nog steeds abonnement;)
Comment
-
[QUOTE=LaRoche;64805]Originally posted by Paradise View PostGrappig dat Google het vervolgens verkeerd intypt....;)
De prijs voor een muziek abonement is niet zo hoog,QUOTE]
Grappig dat het vervolgens nog een keer fout gedaan wordt haha! Naar mijn weten is het namelijk nog steeds abonnement;)
Het forum zou een ingebouwde spellings checker moeten hebben
Comment
-
Originally posted by roderickk View PostMaar de meeste internetbrowsers hebben het al. Kwestie van luiheid en onoplettendheid van mijn kant.
Verder vind ik een maandlast van 71,40 hoog.
Via welk bedrijf heb je je muziek lopen? Ik dacht dat ik ze ook voor €40,- p/maand was tegengekomen. Klopt het dat je alle muziek weer kwijt bent op het moment dat je stop met het abonnement?
Comment
-
Originally posted by Paradise View PostDe prijs voor een muziek abonement is niet zo hoog, helaas raak je wel alle muziek weer kwijt op het moment dat je stop met het abonement dus zul je er wel door mee moeten gaan (gewoon cd's/mp3's kopen heeft toch mijn voorkeur)Originally posted by Paradise View PostVia welk bedrijf heb je je muziek lopen? Ik dacht dat ik ze ook voor €40,- p/maand was tegengekomen. Klopt het dat je alle muziek weer kwijt bent op het moment dat je stop met het abonnement?
Graag verder weer een beetje ontopic mensen. Wie heeft er nog iets nieuws aangeschaft?
Comment
Comment