Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ooto-drive-in View Post
    Jands Vista I3 kan je ook met je Ikapot op afstand bedienen. 'K zat toch even raar te kijken toen hij niet deed wat ik wou.
    Tja, het is even uitzoeken, denk ook niet dat ik er veel gebruik van zal maken.
    Ik zal er alleen gebruik van maken tijdens het programmeren

ik kwam ook net weer een app tegen die €30,- kost maar waarmee je van alle fixtures de modes, kleuren, gobo's, lumen, verbruik en nog veel meer binnen 1 scherm. Ook heb je de mogelijkheid om gelijk de handleiding te downloaden. Dat duurt z'n 30 seconden

ik ben dus helemaal blij

Comment

• Netjes hoor partick, gaaf meubel

Comment

• Netjes, welke apparatuur gaat er op staan?

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
          Netjes, welke apparatuur gaat er op staan?
          PC met twee 22" schermen voor Ableton Suite 8, studio mixer en diverse 19" rackspul. Versterker, grafische equalizer, cd-recorder, compressor/limiter, patchbaytje en DSP processor). Dan houd ik nog 1HE over, blindplaatje ervoor dan maar.

MIDI keyboard op het uitschuifblad met controller er strak naast.

Natuurlijk twee BNS monitor speakers (echte vintage passieve monitoren die ik zeker ga houden), plannen zijn om hier ook nog twee Fostex Nearfield monitoren bij te halen. Misschien een sub met crossover maar dat is voor een later stadium.

Ik haal ook nog een K&M 19" headphoneholder voor m'n RP-DJ1210, ziet er ook niet mooi uit als die rond blijft zwerven.

Comment

• Je hebt grote plannen ervoor zo te zien :p

Comment

• Valt wel mee. Er komt niet veel meer op te staan als dat ik nu al heb. In principe heb ik meer als zat om te produceren, zeker gezien ik mastering laat doen, m'n geld gaat nu naar het 'upgraden', betere controllers, misschien een MacPro etc. Maar daar heb ik wel ruimte voor nodig die ik nu nog niet had op mijn standaard L-bureautje.
              Last edited by Patrick Godschalk; Tuesday-26-01-2010, 16:23.

Comment

• Ja oke, maar upgraden is wel belangrijk.

Comment

• Vandaag mijn nieuwe bassen binnengekomen.
                  Voorlopig geen nieuwe uitgave meer.. Die krengen zijn duur, maar het geld dubbel en dwars waard. :)

Voor de niet-wetende: Sub 15D van dB technologies

Comment

• Netjes!

Hoeveel kost dat hele setje speakers, incl versterker. (passief of actief?)

Comment

• Je zegt netjes maar je weet niet eens wat het is. Zoek maar op dan vind je ook gelijk de prijzen. Het zijn een stel 15'' flexsys toppen als ik het goed zie.

Comment

• 12" als ik me niet vergis. ;)

Comment

• Actief setje.
                          Inderdaad 12" toppen op 15" bassen.
                          Totaalprijs:

2x 700 voor de toppen
                          2x 800 voor de bassen = 3000

Comment

• Mooie dingen hoor Jasper!!

Comment

• Zojuist DBX driverack PX binnengekomen. Ziet er prima uit en er zit een mic. bij, ideaal!

Comment

• Die moet er bij mij toch ook nog eens 'n keer inkomen..

Heb nu mijn basjes voorzien van wielen.

Alleen de hoezen laten nog even op zich wachten.

Comment

Working...
                                X