Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rick1993 View Post
    Voor je review?
    Jep.

Comment

• Berichten over aansluitproblemen en ruis hierheen verplaatst.

Comment

• Een kannetje Sneeuwvloeistof :)

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
          Een setje Studiomonitoren?
          Wat is je budget ongeveer?
          Omdat het echt puur voor thuis en mezelf is (wanneer het later groter zou worden, ga ik er dan wel in investeren) een zeer klein budgetje van 100 euro. Ik heb zelf ook al flink wat rond gekeken, maar kom er als grote leek echt niet uit. Studiomonitoren? "Gewone" speakers. En dan actief, of passief + een versterker.

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
            Dinsdag gaan er twee cdj2000 + djm800 in bestelling!
            Ik heb ze nu alweer een paar dagen in huis. Van het weekend waren ze gelijk de deur uit gegaan met een drive-in show. Wat een heerlijke dingen zeg! As weekend gaan ze weer aan de bak in een café. Zou dan is een foto maken.

Comment

• Vandaag toch maar een setje oordoppen gaan laten aanmeten..

Los van het draaien, ga ik ze ook gebruiken op stap. Anders kan ik over 2 jaar m'n werk niet meer uitvoeren..

Comment

• Wat ik heb besteld vandaag is:

Mijn eerste mengpaneel: een Reloop RMX 30 BPM Blackfire.
                En mijn eerste microfoon: een Samson Q7
                En nog wat kabels.

De kabels en mic moeten als het goed is morgen in huis zijn, en de RMX heeft nog een paar dagen levertijd :(

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                  Vandaag toch maar een setje oordoppen gaan laten aanmeten..

Los van het draaien, ga ik ze ook gebruiken op stap. Anders kan ik over 2 jaar m'n werk niet meer uitvoeren..
                  Heel verstandig, nog een speciale reden dat je voor filterz hebt gekozen en niet voor exinore of iets? (ben altijd nieuwsgierig) :)

Comment

• Los van het financiele vlak (rijbewijs), werd deze mij aangeraden door de audicien.
                    Afmixen en afstellen doe je toch niet met oordoppen in. Daarnaast was het bij de audicien waar ik geweest ben de keuze: Transparante Filterz of blauwe (ander merkje). Simpele keuze. Zeker aangezien ik ze ook op stap wil gaan gebruiken. Daar zijn de Filterz toch nog 'n beetje geschikter voor, gezien hun demping van het hoog.

Comment

• Gehoorbescherming vind ik zeker een aanrader. Geloof mij nu maar, als je regelmatig aan het draaien bent, met headphones op hoge volumes en een dikke boothmonitor in je oren, kun je de volgende dag niets.

Als je het leuk vind om met geluid bezig te zijn, heb je oren nodig. En die zijn de 200 euro wel waard, mag ik hopen?

Comment

• Een adapter: XLR female, naar XLR female.

Comment

• Vandaag mijn oordoppen kunnen gaan ophalen.
                          Zitten heerlijk, dempen goed! Zelfs bij laag volume merk ik dat de bas nog vrij aardig word doorgelaten. Donderdag op stap eens proberen, kijken hoe ze me dan bevallen.

Comment

• Heb bestelling geplaatst met de volgende spulletjes totaal was zoon 200euro
                            dmx kabels:
                            5 10m
                            2. 5m
                            4. 1,5m
                            ook nog 4g haken ipv die baby klemmetjes die ik heb,
                            2. Verlengkabels 15m
                            en Jaja , het is zo ver, safetys voor de lichtset:)
                            powercon chasis voor versterker rack
                            1 kabel van of 1,5m of 3m powercon voeding
                            En een connector blindplaatgebeuren voor het versterkerrack
                            leuk lijstje toch ?
                            Last edited by dj-drace; Monday-03-05-2010, 23:08.

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                              Vandaag mijn oordoppen kunnen gaan ophalen.
                              Zitten heerlijk, dempen goed! Zelfs bij laag volume merk ik dat de bas nog vrij aardig word doorgelaten. Donderdag op stap eens proberen, kijken hoe ze me dan bevallen.
                              Ben benieuwd naar je bevindingen. Goede oordoppen staan bij mij ook hoog op mijn lijst!

Comment

• Ik heb mn bestelling ontvangen, hier onder een aantal opmerkingen als die er zijn :)

Originally posted by dj-drace View Post
                                Heb bestelling geplaatst met de volgende spulletjes
                                dmx kabels:
                                5 10m Perfect!
                                2. 5m Perfect!
                                4. 1,5m Perfect!
                                ook nog 4g haken ipv die baby klemmetjes die ik heb, Perfect!
                                2. Verlengkabels 15m Slecht opgerold!
                                en Jaja , het is zo ver, safetys voor de lichtset:) Perfect!
                                powercon chasis voor versterker rack Perfect!
                                1 kabel van of 1,5m of 3m powercon voeding Perfect!
                                En een connector blindplaatgebeuren voor het versterkerrack Perfect!
                                Verlengkabels waren zeer slecht opgerold, verder weer goede zaken gedaan;)

Comment

Working...
                                X