Freestyler kan net zo goed vastlopen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit mijn rookmachine op dmx ga zetten.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Originally posted by roderickk View PostFreestyler kan net zo goed vastlopen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit mijn rookmachine op dmx ga zetten.
Originally posted by --Djdave-- View PostIk begrijp niet wat de voordelen van dmx op een rookmachine zijn (althans in combinatie met lightjockey/freestyler en dat soort dergelijke programma's.
Wat is er mis met de martin magnum 650?
Rookmachines zonder DMX kunnen ook beginnen te spuiten, heb het 1x gehad tijdens een bruiloft, het was de openingsdans en dat ding begon spontaan te spuiten. Snel de stekker eruit getrokken en de mic gepakt, toen de rook was opgetrokken gezegd dat dit vooraf was afgesproken met het bruidspaar (dit trucje ooit van iemand geleerd, nooit geweten dat ik het ooit nodig had :p). Bruidspaar lag in een deuk, rookmachine pas een hele tijd later weer aangezet.
Originally posted by Rick View PostMaar als dat totaal niet relevant is voor je toepassing heeft dat weinig zin.
-> back on topic dan maar, iemand nog iets leuks gekocht?
Comment
-
-
-
Originally posted by Paradise View PostVergeet je dan niet om er een gewicht aan te hangen als je het omhoog takelt?
En waarom zou ik dat niet vergeten?
EDIT: Anders krijg ik hem zeker niet meer naar beneden? :PLast edited by BCDrivein; Thursday-01-10-2009, 22:16.
Comment
Comment