Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb ook nieuw spul, TC Electronic The Level Pilot

en Komplete 7

Comment

• Originally posted by malstrommusic View Post
      over welke strips gaat het hier??

mooi trouwens :D
      Gewoon van die platte LED stripjes, klik hier.

Comment

• hehe je kan nu ook naar automeetings.. je hebt nu immers ook een gepimpte kar ;)
        ziet er netjes uit op je booth. of het gaat werken met het spandoek is even afwachten.. ik denk niet dat je doek er mooi door uitgelicht zal worden... ik hop dat ik het mis heb :)

Comment

• Eventueel kun je nog een witte rand aan je backdropje maken zodat het afstralings-effect van je LEDstrips beter uitkomt en beter zichtbaar is. Hoeft niet groot te zijn, maar zal wel een netter effect geven in het donker.

Comment

• Bedankt voor de reacties!

Maar het effect is veel beter te zien in het echt dan op mijn camera.
            We gaan kijken als het lukt met dat spandoek, en anders verzinnen we wel weer wat!

Comment

• Voor de liefhebbers:

Foto1
              Foto2
              Foto3
              Foto4
              Foto5
              Foto6

Niet op de rommel letten.

Comment

• Waarom heb je voor de voorkant geen beplakt flightcase hout genomen? Vind het anders partij slecht geschilderd, wat door de flits alleen maar meer opvalt. Zonde, ik hoop dat je snel wat vind om de voorkant op te fleuren zodat het minder opvalt :)

Is je kist niet een beetje erg hoog??

En waarom steken je wielen zover naar voren??

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
                  Waarom heb je voor de voorkant geen beplakt flightcase hout genomen? Vind het anders partij slecht geschilderd, wat door de flits alleen maar meer opvalt. Zonde, ik hoop dat je snel wat vind om de voorkant op te fleuren zodat het minder opvalt :)

Komt nog een logo op, dus dan is het al beter.

Is je kist niet een beetje erg hoog??

En waarom steken je wielen zover naar voren??
                  Nee, gewoon normale werk hoogte.
                  Dit had hij al toen ik hem kocht.
                  Ik heb het meubel al sinds vorig jaar december.

Comment

• wielen zal de vorige eigenaar denk ik gedaan hebben met het oog op stabiliteit.
                    Zet de de wielen verder naar binnen en ze zwenken ook naar binnen al t nogal topzwaar worden en dat bevorderd de stevigheid niet. Zeker niet als je op een klus wat dronken figuren eraan hebt leunen....

Iets anders wat mij altijd opvalt:
                    Bijna elke driv inn die met een backdrop werkt hangt deze aan "de verkeerde kant"
                    Daarmee wil ik zeggen: heb je een mooie, neutrale achtergrond... zet je je statieven ervoor.... zal wel te maken hebben met montage van lichten e.d. maar toch... vind het weggewerkt toch altijd netter..... of doe dan in ieder geval zwarte statieven zodat het minder opvalt...
                    Last edited by zassie; Saturday-14-08-2010, 12:19.

Comment

• Nuttige kritiek...
                      Maar ik moet zeggen dat jullie in hoog tempo bezig zijn een nette show + website op te zetten. Goed ook om te zien dat jullie de opmerkingen die gemaakt worden verwerken en er wat positiefs mee doen. Als jullie zo doorgaan kan er nog heel wat moois uitkomen!

Comment

• Originally posted by r.dubbelman View Post
                        Nuttige kritiek...
                        Maar ik moet zeggen dat jullie in hoog tempo bezig zijn een nette show + website op te zetten. Goed ook om te zien dat jullie de opmerkingen die gemaakt worden verwerken en er wat positiefs mee doen. Als jullie zo doorgaan kan er nog heel wat moois uitkomen!
                        Van zo'n reactie wordt ik echt blij, bedankt! ;)

Ook wel van de andere reacties hoor!

Comment

• Afgelopen zaterdag voor het eerst de nieuwe lichtshow van de band waarvoor ik werk vervoert in het nieuwe meatrack.

Als basis hebben we het admiral meatrack (sixbars) zoals verkrijgbaar op bax-shop.nl
                          gebruikt. http://www.bax-shop.nl/meatracks/adm...t-details.html)
                          Verder aangepast: 2 extra liggers gelast boven in het rack
                          50mm buis met kokerprofiel aan einden geplaatst.
                          Onderin een aluminium bak gemaakt, vastgezet aan meatrack.

In dit rack wordt vervoert:
                          8x Eurolite KLS-400
                          6x Active Sunstrip
                          2x Vertikale rookmachine (dmx)
                          3x DMX strobe (niet te zien op foto)
                          in de filterbak liggen oa. trusspennen, losse haken en reserve lampjes..

Pictures:
                          Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Comment

• Ziet er wel lekker compact uit zo. :)

Comment

• ff denken hoor wat was onze laatste aanschaf.

Oh jah weet het al weer.

4 di-boxe van bss
                              3 shure sm58 ( nu totaal 5 )
                              en als ik me niet vergis wat admiral klittebandjes

klittebandjes bevalle in iedergeval een stuk meer dan tayrips
                              Dus geen tayripjes meer voor ons om de kabeltjes op te ruimen ;)

Comment

Working...
                              X