Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2e hands Sennheiser EW 135 G2

Comment

• haha inderdaad heb de koptelefoon van RHP-10 van Reloop ook bevalt prima ideaal je krijgt er 2 kabels bij één met krul en één zonder ideaal en vind ze netjes klinken voor het geld dat ze ervoor vragen. Wat mij betreft een prima koptelefoon

Comment

• Gister middagje geklust:

Flinke en vooral lompe kist geworden. Dus even kijken hoe ik er wielen onder ga zetten.

Comment

• Dat is de yamaha GA 24/12 toch?
          Wieltjes zijn inderdaad geen overbodige luxe maar word denk ik wel moeilijk.
          Had hem pas ook bij een klus, tjeesus wat is dat ding zwaar zeg! (als je hem moet tillen :P)

Comment

• Je bent echt niet goed bezig als je met zulke tafels kisten zonder wielen hebt!

Ben zelf nog regelmatig op pad met een LS9-32 in een kist zonder wielen.. Wat een knutselvreugde, AAAAH ><'. En dan is het ook nog een lichte tafel.

Comment

• Hitzone 53 + 54.

Met als doelstelling mijn muziekcollectie vanaf nu een beetje up-to-date te houden.

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                Gister middagje geklust:

Flinke en vooral lompe kist geworden. Dus even kijken hoe ik er wielen onder ga zetten.
                Hoe zit jou flightcase profiel vast? Ik zie weinig popnagels:P

Comment

• Word nog aan gewerkt.

Comment

• Foto
                    Twee CDJ-500's, afkomstig van forumlid Patrick, waarvoor dank. :D
                    Komen uit 1994, zit er over te denken om ze helemaal te customizen.. ;)

Comment

• jedem.. Yabbadabba dance.... dara heb ik vroeger nog wat cd's van gehad... zonde dat ik die doos met oude cd's ben kwijtgeraakt in een verhuizing.... :(

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post

Gezien dat die kist vaak op een tafel zal komen is het wellicht beter als je met losse wielplaten werkt.. geen gezeik als de tafel dan een keer net te klein is om de wielen te ondersteunen.. of het geheel net te hoog word door de wielen.. en je kist gaat er ook niet van doorhangen

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                          jedem.. Yabbadabba dance....
                          Vond het er wel bij passen. :D

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                            Gezien dat die kist vaak op een tafel zal komen is het wellicht beter als je met losse wielplaten werkt.. geen gezeik als de tafel dan een keer net te klein is om de wielen te ondersteunen.. of het geheel net te hoog word door de wielen.. en je kist gaat er ook niet van doorhangen
                            Wielen zijn gemonteerd, op de deksel van de kist, op de hoge kant. Kist kan op deze manier dus ook gewoon door een deur gerold worden. Kistje op de tafel zetten, deksel eraf en de wielen gaan dan ook direct mee. Kan ik de deksel ook nog terug de bus in rollen. Zal morgen even een fototje uploaden. ;)

Comment

• Ik vond het wel leuk om twee plasma's te kopen, morgen even flightcase onderdelen bestellen.

Comment

• Voor karaoke?

Comment

Working...
                                X