Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja, iedere confettipijp die ik koop ga ik eerst zilver spuiten voor ik ze met een flinke knal afschiet en daarna in de container gooi. ;) Dus niet. :D

Ik moet ook nog op zoek naar een redelijk zware baseplate om het geheel wat te verzwaren. Nu hebben de rubberen pootjes al vrij veel grip, maar enig gewicht er op kan geen kwaad.

Comment

• Ow ja, het zijn cartridges :D
      Kan je er niet gewoon onderin een loden plaat leggen van een paar centimeter dik?

Comment

• Lood en een paar cm dik, ik kan wel wat dragen maar dat wordt een beetje teveel van het goede. ;) Misschien een paar loden stripjes, ik moet het nog even bekijken.

Comment

• Wat het word, zie je deze week :D

Comment

• Iets aan het bouwen.. zou je het misschien hier op het forum bij kunnen houden met fotos?

Comment

• Als je dat leuk vind geen probleem. Ik neem vandaag nog wel wat foto's en post die hier. Het ziet er tot nu toe best goed uit, maar wat het is... vertel ik zo :D
              Last edited by rintie; Wednesday-06-10-2010, 19:43.

Comment

• Originally posted by rintie View Post
                Als je dat leuk vind geen probleem. Ik neem vandaag nog wel wat foto's en post die hier. Het ziet er tot nu toe best goed uit, maar wat het is... vertel ik zo :D
                Waarom zo geheimzinnig? ;)

Comment

• Oké, het word een stevig statief dat je uit elkaar kan halen. Voor moving heads met een speciaal tintje er aan. Maar meer vandaag of morgen :D
                  En ja, het is echt heel stevig ik kan er met mijn volle gewicht tegen aan staan.

Comment

• hey vanmorgen 2 dap x 15b gekocht.
                    Klinken wel 10x zo beter dan de omnitronic bx 1850 die ik eerst had.

Comment

• Originally posted by rintie View Post
                      Oké, het word een stevig statief dat je uit elkaar kan halen. Voor moving heads met een speciaal tintje er aan. Maar meer vandaag of morgen :D
                      En ja, het is echt heel stevig ik kan er met mijn volle gewicht tegen aan staan.
                      Waar blijven de foto's?

Comment

• Oeh Oeh sorry :o
                        Ik had er 'ergens' twee van besteld maar er was er één kapot. Maar bax heeft bij gelijk een nieuwe gestuurd en was de volgende dag thuis. (Zoals altijd weer een top-service!)
                        De foto's komen hopelijk vandaag of morgen, althans als 'het' dan al af is!

Comment

• Koolsound statieven

Behringer B215D (komen in week 44)

En een aantal kabels.

Comment

• Hdj-1000...

Comment

• 2x sunstrip active
                              2x 3m x 3m backdrop
                              2x Zero88 rack 6 dimmer (in kist met multikabel + 32A aansluiting).
                              4x Shucko -> Powercon

Kan gelijk vrijdag, zaterdag en zondag weer ingezet worden :)

Comment

• [QUOTE=

Kan gelijk vrijdag, zaterdag en zondag weer ingezet worden :)[/QUOTE]
                                hahaha,
                                ik ook maar niet met drive inn.. wel een paar teenagepartys in discotheken:D:D

Comment

Working...
                                X