Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik snap niet hoe ze het presteren... Maar binnen de 24 uur na bestellen een pakket internationaal leveren... Fantastisch gedaan, Bax!
    Voor de nieuwsgierigen: 5L ZR-mix, reserve par lamp, speakon stekker, speakon koppel busjes. Spijtig genoeg geen bax-sticker/balpen... :cry:

Comment

• Als je dat de volgende keer aangeeft in je bestelling (opmerkingenveld) gooien de mensen van het magazijn die er wel bij. ;)

Comment

• Twee pioneer CDJ-500S CD-spelers, en jullie mogen raden voor hoeveel...

Comment

• Twee tientjes omdat degene die ze verkocht dacht dat ze niks meer waard waren? ;)

Comment

• Je zit er niet ver naast! :D
            Voor 75,00 euro heeft hij ze opgestuurd :D

Comment

• WTH? Chill ;)
              Ik koop ze beide voor 76,00 excl verzending. Heb jij mooi één euro winst, kan je lekker weer een Mars halen :D

Comment

• Daar doe ik 't voor! :D
                Zonder gekheid: voorlopig houd ik de spelertjes nog wel even, als ze dan uiteindelijk toch de deur uit gaan ben jij de eerste die 't hoort :)

Comment

• Canon EOS 400D + Canon zoom lens EF 28-105mm
                  Kan vanaf nu betere foto's posten :D

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                    Ik snap niet hoe ze het presteren... Maar binnen de 24 uur na bestellen een pakket internationaal leveren... Fantastisch gedaan, Bax!
                    Voor de nieuwsgierigen: 5L ZR-mix, reserve par lamp, speakon stekker, speakon koppel busjes. Spijtig genoeg geen bax-sticker/balpen... :cry:
                    Mijn dochter (9 jaar) was ook al sneu vandaag toen er een paar dozen van bax binnen kwamen dat er dit keer geen sticker of pen in zat :D

Ohw in de dozen zat o.a. 10 x 10 XLR-kabel, rol gaffa tape, 4 blauwe zwenkwielen, enz.

(gelukkig staat er nog het één en ander in backorder, dus kans op pennen en stickers is nog aanwezig) ;-)

Comment

• Ik heb gisteren van bax shop een Showtec led operator 4 binnengekregen:D

Comment

• met pen of sticker???:p

Comment

• Stickers heeft hij al genoeg volgens mij.

Comment

• ik heb zojuist bij bax 2 40cm spiegelbollen besteld voor op mijn deco truss
                            voor extra effect en om de kaalheid boven op op te vullen:P

dit aan de hand van o,a, tips van het forum

daarnaast paar weken terug 4m Prolyte truss besteld komt in nov binnen (A)

Comment

• Originally posted by drek View Post
                              met pen of sticker???:p
                              Klopt stickers heb ik al genoeg, pennen helaas niet :( ik heb wel bij een andere bestelling pennen aangevraagd, maar jammer genoeg zaten die er niet bij.

Comment

• kinderen die vragen.... haha:p

Comment

Working...
                                X