Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een nieuwe flightcase 2ehands gekocht...

Foto 1
    Foto 2

Jullie mogen raden voor hoeveel geld...:D

Comment

• wat een vreemde case.. zo groot, staand en dan geen rackprofiel. Vraag me af waar die voor is gebruikt.

Comment

• Duwtje geven, om laten kieperen en het is een kabelkist. ;) Het schot loopt ook vrij ver door.

Comment

• hij is groter als 19" en hij is 1,5m hoog, intussen zit er aan de zijkant een connectorpaneeltje in met powercon en 2x speakon, ik ga verder nog niks zeggen als hij helemaal klaar is ga ik hem posten en je zult wel versteld staan wat ik er van heb gemaakt, deze 2 foto's zijn toen ik hem kreeg. Je mag nog raden hoeveel hij koste :D

Comment

• inderdaad een hele vreemde kist, je kan hem wel als kabelcase gebruiken.
            maar dan is het alsnog vrij irritant dat je je hand verdraait bij het dragen.

Comment

• €40,-?

Comment

• Ik ga hem niet als kabelkist gebruiken ;) :p maar ik had hem GRATIS gekregen :D als hij af is post ik hem maa wat ik dus ga doen, aan de ene kant zit een connectorpaneeltje, daar zit een stekkerdoos aan en 2 speakon kabels, er zitten 2 gaten aan de bovenkant in de plaat, en daar gaan de kabels doorheen. Ook komen op die plaat rails zodat je het uit kan schuiven. en op de rail komt een mengpaneel en een versterker, en aan de andere kant van de case komen 2 beugels waar je de klep aan kan hangen en aan de klep komen ook nog 2 poten, het lijkt een beetje op Dit.

Comment

• Nog even een 1na laatste bericht wat betreft de "kabelcase"

Vandaag heel de dag mee bezig geweest:

Bekisting met in het midden een uitneembaar schot gemaakt.
                  Tevens is de bekisting er zo weer uit te halen en is de flightcase weer bruikbaar voor iets anders.
                  Woensdag spuit ik hem zwart, codeer ik met kleurentape m'n xlr kabels op lengte, bestel ik 's avonds nog een zooi xlr'tjes en kleurentape via bax shop en dan vind ik het wel welletjes geweest.

Comment

• Originally posted by yobotje View Post
                    Een nieuwe flightcase 2ehands gekocht...

Foto 1
                    Foto 2

Jullie mogen raden voor hoeveel geld...:D
                    W00T, koelelementje er in... dat wil ik als koelkast op mijn kamer!

Maar voor gratiesh is hij wel vet, alleen zou hij mij een beetje in de weg staan ;d

Comment

• hij is ook heel groot hoor maar ik ga er iets van maken dat lijkt op de adj flex case

Comment

• Ik zou er een klerenkast van maken.

Comment

• haha :p reken daar maar niet op :D

tenslotte zit er al powercon in he met speakon en blindplaat :D

Comment

• Dit led scannertje voor mijn verjaardag. Gisteravond besteld. Als ik hem heb zal ik wel wat foto's / ervaringen posten :cool:

Waarom ik o.a. voor deze heb gekozen:
                            -20W led
                            -apart gobo en kleuren wiel
                            -roterende gobo's
                            -gobo shake functie
                            Last edited by rick1993; Thursday-28-10-2010, 08:40.

Comment

• Mij viel deze scanner ook al op, ben benieuwd naar je bevindingen!

Comment

• 2x eurolite Ts -7B

Foto's komen nog!!

Comment

Working...
                                X