Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik zal morgen eens een foto nemen.
Overigens is dit niet geschikt voor anderen, ik heb een redelijk exclusief contract weten te bemachtigen. Had eerst gekeken naar Shurgard, maar dat liep nog aardig in de papieren. Was ook niet zo praktisch ivm vervoer.
Gaat hem voorlopig niet worden, vandaag maar eens contact opgezocht met de Bax-shop en kom erachter dat de Midicon een levertijd heeft van 25 weken...
Op het moment van bestellen was de levertijd 2-4 dagen.
Nu maar kijken of Bax-shop een oplossing of alternatieve midi controller heeft. Anders word het hellaas een andere webshop.
Akai APC 40 misschien?
Heeft ook verschillende faders, knoppen en rotaries.
Indeling is dan wel iets anders, maar valt zeker iets van te maken als je een avondje creatief bent met een labelwriter. :) Nummertjes op de knoppen plakken en gaan. Voordeel is dat je dat dan wel zelf kunt indelen en makkelijker kunt coderen.
Een echt direct alternatief is er nog niet, omdat Elation een van de eersten is met een dergelijke MIDI-controller in het betaalbare segment.
zojuist voor het eerst de rit naar goes gemaakt en in den lijve in de winkel geweest.
Ik schrok een beetje... zo immens als de webshop is... zo klein is de showroom (even ter referentie: ik ben die grote winkel in Rotterdam gewent). Voor degene die het niet kennen: bij die toko is alleen de centrale hal al zo groot als de showroom van bax. Maar goed dat doet uiteraard niks af aan service en assortiment.
"Moest" er even zelf heen om de flightcase terug te brengen en om te ruilen voo reen ander. De Road Ready 16/10 kwam beschadigd aan (krom profiel, deuk in balhoek en afgebroken popnagels) en is nu ingeruild voor een ProDJUser 16/12 case (slagje groter ook nog dus.
En omdat mijn broertje dacht van: he wat een mooie grote doos... die kan ik wel gebruiken voor een zending naar dubai... zat ik dus zonder doos, geen probleem bij Bax (waarvoor dank!!)
Wij hebben een behringer bcf 2000 of zo deze heeft motor faders en werkt standaard al met cuelux. We gebruiken hem zelf ook met cuelux en bevalt super. Dit alles voor 150 euries :D. Dus aluation de eerste met betaalbare???? Gaap nee hoor zijn zeker wel leuke alternatieven. Voordeel van de motorfaders? Springen meteen op de goede waarde als je van bank wisselt echt goud!!! Touchscreentje erbij en wouw je hebt al meteen een vrij profesioneel ogent toch goedkoop en veel mogelijkheden hebbent dmx stuur programma.
Comment