Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niets? Je verzekering betaald?

Comment

• Ownee kost nog wat hoor, 170 euro, Maar om daar mee mijn oren te besparen vind ik het geld waard.

Comment

• Ik geef mijn 170 euro aan andere dingen uit, maar dat verschild natuurlijk per persoon ;)
        Toch vind ik het wel een geniaal concept, al zie ik nog niet iedereen met oordopjes rondlopen.

Comment

• Licht er ook aan hoeveel je uit gaat. ik ga elke week wel weg, en ik wil in de toekomst bandjes ect gaan mixen dus heb ik ze wel nodig dat ze mijn oren besparen.

Comment

• Originally posted by rintie View Post
            Ik geef mijn 170 euro aan andere dingen uit, maar dat verschild natuurlijk per persoon ;)
            Toch vind ik het wel een geniaal concept, al zie ik nog niet iedereen met oordopjes rondlopen.
            dan zit je nog niet in de discotheekwereld. Ik heb ze ook en al mijn collega's ook. Je gehoor moet je sparen joh ;)
            Voor sommige opleidingen word je niet aangenomen als je gehoor te slecht is!
            Last edited by nielsfremouw; Wednesday-08-12-2010, 23:01.

Comment

• wat zeg je ik versta je niet?

Comment

• Wacht, ik zet het licht wel wat zachter.

Comment

• dankje dat is beter:)

Comment

• Meer nieuwe spulletjes, minder kippenhok, dames. ;)

Comment

• Morgen nieuwe kabels en het bax t-shirt:D

Comment

• gister weer een lading kabels, verloopjes en een samson powerbrite Pro 10 gehaald.

Binnenkort nog 3 racklades en een extra draadloze microfoon. dan heb ik twee volledige PA sets, niet slecht voor een clown:D

Comment

• Wat moet een clown met twee P.A. sets :P

Comment

• Balanceren op zijn neus.

Comment

• Verhuren, doorlussen, mensen vooruit sturen in drukke tijden (kan dan zo 2 tot 3 shows meer inplannen), etc.

Comment

• Ik ga morgen vroeg 2 electro voice zx 1 ophalen voor boven mijn dap x 15b.
                                Foto komen nog.

gr.tom

Comment

Working...
                                X