Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by --Djdave-- View Post
    Waarom wel???

Heb er niet naar gekeken maar om deze punten koop ik deze movingheads:

- Lichtopbrengst is erg goed
    - Uitstraling (ziet er erg mooi uit al zeg ik het zelf)
    - De prijs(/kwaliteitverhouding)
    - Pan en tilt gaan snel en soepel
    - mooie gobo's etc. etc. etc. etc.

p.s: Patrick, was jij dat die steeds heen en weer liep vandaag?
    Kan. Was tegen drie uur o.a. bezig met synthesizers opstellen.

Comment

• ledjes, toekomst, energie zuinig??

ik zeg overigens niet dat je die persee moet nemen. ik vroeg me af of je dat had overwegen en wat je voor en tegens zijn;) ... ik zit er zelf aan te denken om volgend jaar het een en ander aan lichten te gaan vervangen voor nog meer ledjes.. movingheads zijn daar 1 deel van ;)

Comment

• Ik ben allergisch voor led.

Nee even serieus, ik heb er nog niet naar gekeken en ben ik niet van plan ook.
        zelfde prencipe als met parren, ik heb momenteel nog de "normale" parren en zolang die nog blijven blijf ik ook bij die soort. het enigste wat mijn enigszins zou overhalen om op led over te gaan is de energiezuinigheid.

Comment

• op het moment dat je veel licht en krachtige apparatuur hebt kan led een echte redder zijn.. minder kans dat de stoppen er uit slaan en minder gedoe om met haspels en kabels vanaf een andere kant van t gebouw op een nadere groep in te prikken.

Comment

• tsja, als dat het enigste is.
            Ik blij liever bij mn halogeenparren :D

Comment

• ik heb net een cd koffertje en nog een allerlaatste dn-s 700 besteld
              de dn-s was in de b-stock!!

echt geluk!!

Comment

• Vandaag weer even geshopt. (sorry niet bij bax)

Leuk 22'' scherm gekocht. http://www.bax.dj-walter.nl/upload/05012011076.jpg Er was er maar 1 op voorraad dus nog even wachten en koop ik er nog 1 of 2 bij om mijn andere ook te vervangen.

Comment

• Ziet er leuk uit!

Bij mij komt er binnenkort ook één op het bureau te staan, alleen geen monitor, maar TV!
                  Op het eerste opzicht vond ik het geldverspilling, omdat ik het altijd alleen geld wil uitgeven aan licht & geluid, maar ik ga hem gebruiken voor me PC, PS3 en karaoke!

Kan ik ook nog wat extra's verdienen met karaoke verhuur op feesten!
                  Het is de bedoeling dat mensen dan naast het huren van mijn show ook nog een karaoke set kunnen huren.

Comment

• Ik ga ze ook voor van alles gebruiken maar toch voornamelijk computeren. Ik werk nu met 3 verschillende beeldschermen wil graag alles het zelfde hebben.

Comment

• Welk programma staat open?

Comment

• energyXT 2.5

Comment

• Jawel, 2 CDJ-2000's. Nu nog op zoek naar een DJM-800...

Comment

• Eindelijk een werkende CS-400 RGB laser binnen. :)

En ook direct op marktplaats een mooie deal kunnen maken voor een Showeditor ILDA pakketje. Ben benieuwd!

Comment

• Nadat mijn monitor binnen is gekomen, nu nog meer leuk spul.

Deze hebben hun dienst volbracht: http://www.bax.dj-walter.nl/upload/07012011083.jpg
                              Deze (2x) mag de dienst overnemen. Windows 7, 320Gb HD, 4GB ram. http://www.bax.dj-walter.nl/upload/07012011084.jpg

Ook nog een nieuwe 300 mbps router gekocht. Die ook dient als FTP server (zit ingebouwd) Daarop kan je zo een HD aansluiten die je overal als een ftp server kan benaderen. Erg handig!

Comment

• Volgend weekend een zelfgemaakte wielplaat (dikke kunststof bodem met daaronder geen blue wheels, maar gelagerde grijze wielen)

Comment

Working...
                                X