Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ha, leuk om te zien.
    Misschien een nieuw topic: Iets gedateerds ? ;)
    Kan ik mijn oude Inkel showen met z'n verschrikkelijk warme geluid.

Comment

• Jaja, een yamaha digitale 01v mengtafel. 16 kanaals, faders met motors er in.
      De sound processing die er in zit klinkt fantastisch. Ik ga deze tafel gebruiken voor p.a. werk. Waarom geen Behringer (wat jullie gewend zijn)? Ik wil graag eens verder kijken in het licht en geluid wereldje dan Behringer. Deze tafel gekocht omdat ik te kort aan kanalen kwam, en deze 4 monitor uitgangen heeft.

Comment

• Ga maar hard oefenen met P.A. misschien heeft Patrickje dan nog eens nodig :p

Comment

• lijkt me wel leuk , een topic met spullen hoe ze het vroeger deden.
          heb hier nog ergens een computer staan met 1 van de eerste martin lightjockey kaarten, draait op een vergeten besturingsysteem :)

Comment

• Deze tafel gekocht omdat ik te kort aan kanalen kwam, en deze 4 monitor uitgangen heeft.
            Je komt nu nog steeds 1 kanaal tekort voor je multi kabel.:)

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
              De sound processing die er in zit klinkt fantastisch.
              Proficiat, je bent de eerste met een goed klinkende o1v. Wat vind ik dat een beroerde tafel.. Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid defecten die deze mixer kent.

Comment

• Inderdaad Jasper.

Zeker deze 'echte' 01v klinkt eh... niet zo geweldig.
                Bij de nieuwere versies (01V96) wordt het al beter, maar het is nog steeds geen pretje.
                Alleen de preamps al, brrrr...

Yamaha digimixers werken prima, maar klinken tot de M7 niet echt goed.
                Ze zijn erg goed begonnen met het ontwikkelen van digitafels, maar nu moeten ze écht aan de bak om de geluidskwaliteit flink op te schroeven, kijkend naar de concurrenten.

Comment

• Ach, iedereen kijkt er anders tegen aan. Ik ben er blij mee en ik kan hem mooier en beter afstellen als mijn Behringer. En deze heeft meer auxen en automatische faders wat ik toch echt makkelijk vind. Ik ga er voorlopig geen bands op mixen hoor(die ervaring heb ik niet), meer microfoons en tape artiesten. Toch wil ik later als ik veel geld heb, ooit de v96 of de 02r, en ik heb ze allebei mogen horen en klinken niet verkeerd vind ik.

Comment

• Originally posted by Dj funkey View Post
                    Je komt nu nog steeds 1 kanaal tekort voor je multi kabel.:)
                    Nee hoor, mijn multikabel is 16/4 dus ik heb er meer over.

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
                      Toch wil ik later als ik veel geld heb, ooit de v96 of de 02r, en ik heb ze allebei mogen horen en klinken niet verkeerd vind ik.
                      Tegen die tijd zijn deze ook weer "ouderwets" zoals de o1v momenteel is. De mogelijkheden van de mixer zijn inderdaad wel uitgebreid, echter de klank en kwaliteit wat minder. :)

Hoeft het alsnog geen miskoop te zijn.

Comment

• Hey.
                        Heb gister 1 rcf art 312a binnen gekregen.
                        Wat een geluid mooi open hoog niet te aggressief.
                        Ook goed laag voor een 12 inch kan je prima gebruiken fulrange tot een man of 75.
                        De foto.

Komt binnen kort nog 1 hopelijk de zelfde versie.

Comment

• Waarom heb je geen RCF ART 412A gekocht?

Ik vind de 4-serie veel warmer en liever klinken dankzij een digitale versterker + ze zijn veel lichter dan de "oude" 3-serie.

Maar wie ben ik?

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
                            Maar wie ben ik?
                            Patrick, toch?

Ben het overigens helemaal met je eens.

Comment

• 1x DB technologies Opera 605D
                              (De andere wil ik z.s.m. ook gaan aanschaffen)

Comment

• Hey.
                                Ik vind de 4 serie te duur en heb de rcf art 312a al gehoort ik vond die super klinken.
                                Goed laag en gaat super hard.
                                En zwaar vind ik hem niet voor een 12 inch actieve speaker.

Comment

Working...
                                X