Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tsja vond ik voor de Opera 605 ook,
    Gaat hard, aardig wat laag voor zo'n speaker.
    15 inch en dan zo licht dat je hem makkelijk met 1 hand kan tillen :O

Comment

• Maar jij heb ze ook goedkoper kunnen kopen.

Comment

• Dat wel, maar misschien is het wel de moeite waard?

Comment

• Wij zijn een nieuwe stellage aan het bouwen. Gewoon simpel van hout. Ik kom namelijk ruimte te kort.

Vandeweek ga ik beginnen aan een nieuw Drive-in show meubel. Daar over later meer ;)

Comment

• Stellage inmiddels af.
            foto

Comment

• mn 4 varytec parren zijn binnen, nu heb ik exact 2 dezelfde parrensetjes staan hier.

Comment

• Een pioneer setje,

2x cdj 1000 mk3
                1x mdj 800

Inclusief de benodigde flightcasje's.

Hopelijk houden die wanne be dj's dan eindelijk op met zeuren om die cd spelers.

Comment

• Ik zou er toch iets aardiger over praten, zolang ze bij jou zeuren zijn ze toch nog steeds je klant, toch? :D

Comment

• 1x mdj 800
                    Heeft pioneer een nieuwe mixer, of is het toch de djm 800?:)
                    Last edited by Guest; Wednesday-26-01-2011, 23:52.

Comment

• sorry. Het is gewoon een djm 800

Ja het is echt NIET mijn merk hoor.

@ Rick nope de dj is niet mijn klant. Dat zijn van die gasten die net van de 2 discmans af komen die ze thuis hebben en nu ze bij de lokale radio een keer een uurtje mogen draaien ze meteen een sterre alures hebben.

Dus nope heeft niets met klanten te maken.

Maar goed het is dus wel onze laatste aanwinst.

Comment

• Waarom nog cdj1000's? Op nagenoeg alle riders staat tegenwoordig 3x cdj2000.

Comment

• Wij werken zeer zelden met riders. In 99 van de 100 keer dat we op pad zijn zijn we zelf de gene die draaien. Het enigste wat we niet zelf doen is bij een lokale radio station waarbij we zelf een programma doen en ook ander programma ondersteunen. Dus alles wat we kopen gebruiken we bijna altijd zelf. Daarom hebben we ook een denon x1500 met 2x een s3500. Maar het programma wat wij in de achtergrond mee draaien en ondersteunen komt wel lokaal talent. ( soms is talent een groot woord hoor ) Maar goed deze so you wanne be the dj personen willen dus wel graag pioneer. De cdj 2000 is nog lang niet een pre en ook in onze ogen veeeeeeeeeel te duur na vanant we cd-speler krijgen. Daarom dus een cdj 1000 met een djm 800. Maar goed we kunnen er weer ff mee vooruit en zien in de toekomst wel weer of er dan toch nog de cdj 2000 komt.

Als er werk voor is is het prima maar als we die dingen eigenlijk niet nodig hebben is het voor ons ook niet interresant om ze te kopen, Wij zullen namelijk niet snel zelf gaan draaien met de pioneer.

Werken met de denon's of de dateq lpm met een denon hc 4500 en een bpm rc 2001

Comment

• Morgen mag ik bij de Media Markt een mooi LCD tv'tje ophalen :)

Comment

• Ik heb laatst een T.h.o.m.a.n.n. MPAA1 (kopie/remake/else van de Phonic PAA3) gekocht. Mooi apparaatje! :)

Comment

• Ik heb een appartement gekocht, maar dat wisten jullie al :p

Comment

Working...
                                X