Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DeejayTim View Post
    Ik heb gereageerd op Marc 's studio (foto met beeldschermen en mengpaneel).

Mvg,

Tim
    Daarvoor heb je de "Quote knop"
    maar back on topic?

Comment

Originally posted by DeejayTim View Post
      Netjes :D Wat voor een mixer heb je staan?
      Mackie Onyx 32-4

Comment

Net weer een aantal aanschaffen gedaan:

1x 3HE flightcase
        1x 2HE flightcase
        1x Gaffatape (hoe vaak heb ik dat hier wel niet gepost :p)
        2x JBsystem ledpar 24x1watt led (of iets in die richting, moet ik nog even opzoeken.:D)
        1x Spiegelbol 40cm
        1x Spiegelbol motor

Comment

Een frikandellenbroodje, telt dat ook? :D

Ik wil deze maand nog een Apple MacPro + 24 inch Apple Beeldscherm bestellen voor mijn home-"studio". Ik wil alleen eerst nog even van mijn Macbook af.

Comment

Originally posted by Paradise View Post
            2x JBsystem ledpar 24x1watt led (of iets in die richting, moet ik nog even opzoeken.:D)
            o ja, zag er wel leuk uit, geen idee wat het is, dus die ook maar meebestellen;)

Comment

Na een paar keer zo van de led bollen te zien hangen op een paar fuifjes vond ik ze echt wel zalig.
              dus heb ik me zo een dmx ledbol gekocht.

Comment

Starball/Solar? Of echt de 30cm bollen met het matte plexiglas?

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
                  o ja, zag er wel leuk uit, geen idee wat het is, dus die ook maar meebestellen;)
                  Ach, het ging wel iets anders :p

Ik ging naar bedrijf ''X'', met de vraag wat zij mij aanraden voor led verlichting

Bamischijven vielen gelijk af (heb ik zelf geen behoefte aan), daarna de showtec led par 56 uitgeprobeerd maar daar vond ik de licht opbrengst niet hoog genoeg van, dus gekozen voor 1w led's. Type van die lamp weet ik helaas niet meer, kan hem dus ook niet opzoeken :d

Comment

ik dacht dat je altijd zo'n fan was van de par (en niet van de ledpar). Maar toch de voordelen ontdekt? :D

Comment

• Ben nog steeds een fan van de oude par, maar beide parren (led en conventioneel) hebben mogelijkheden die die elkaar mooi aansluiten.

Dus ja, de parren blijven (maar worden uitgebreid met led)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                        Starball/Solar? Of echt de 30cm bollen met het matte plexiglas?
                        30 cm ballen.
                        weet niet juist van welk merk want eurolite eeft er adj ook dacht ik.

Comment

• Er zijn wel meer merken die ze leveren ja, maar ik was benieuwd wat voor soort je had aangeschaft. ;)

Comment

• 50 cm vond ik te groot.
                            als ik ze heb zal ik eens filmpje maken.
                            wacht toch al bijna 3 weken op ze . hoop dat het niet lang meer duurt.

Comment

• Ik wacht nu al 2 maanden op een dubbele cd speler die wordt geserviced, maargoed: beetje off-topic :D

Laatste aanschaf was een midi-cable (in / out), zodat ik voortaan mijn keyboard kan gebruiken om mijn VST's aan te sturen.

Er komt binnenkort nog een Novation KS-4 aan en nog wat in die richting (JP 8000 of zoiets dergelijks).
                              Last edited by DeejayTim; Tuesday-20-10-2009, 15:23.

Comment

• Ben er eindelijk uit welke ledparren het zijn :p

Zien er trouwens wel top uit :)

Linkje.

Comment

Working...
                                X