Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb mijn mijn muren in een bazenkleur-grijs geverfd zijn en mooi, niet-reflecterend (qua akoestiek) laminaat. :)

Met rubber onder de latten, feitelijk een "zwevende" vloer dus.

Comment

• Net besteld: Road Ready RRD12UC flightcase met lades. Mooie aanbieding.

Comment

• ik heb net die led tubes van ADJ besteld.

Comment

• 2x een db technologies dva s09 sub

Comment

• 2de hands nog 2 15"toppen en 1 15"sub gekocht

VOOR 275euro!!!!
            heel het set

Comment

• Een TSL-100 led scanner van Eurolite.

Comment

• Originally posted by malstrommusic View Post
                2de hands nog 2 15"toppen en 1 15"sub gekocht

VOOR 275euro!!!!
                heel het set
                Wat voor iets is het dan?

Comment

• Vandaag ff bijna helemaal in elkaar gezet: connectorpaneeltje met 1x powercon in, 2x XLR in en 4x speakon uit.
                  Een paar speakon chassisdelen moeten nog, had net niet genoeg krimpkous:(.
                  Dit is bedoeld voor een versterkerrack.

Comment

• 200 dancetunes nummers, whaha. eindelijk wat aan mijn goede voornemen gedaan

Comment

• Originally posted by r.dubbelman View Post
                      Net besteld: Road Ready RRD12UC flightcase met lades. Mooie aanbieding.
                      Vandaag de case ontvangen, snel zoals gewoonlijk. Gelijk de case ingericht. Onvoorstelbaar hoeveel daar in gaat zeg! De inhoud van 7 kratjes er ingestopt en nog is er een la over.
                      Hij is wel loeizwaar, leeg is ie al iets van 58 kilo. M'n arme rug zeg. Je moet hierbij echt zorgen dat je alleen moet duwen en niet tillen.
                      Maar ik ben er erg blij mee, maakt opslag en transport weer een stuk strakker.

Foto's

Comment

• Ziet er erg goed uit hoor!

Comment

• Mooi kistje!

Heb zelf gisteren een B-stock American DJ DuraTruss wind-up statief meegenomen.

En een Icon Istage MIDI controller. Die gaat dienst doen voor Showeditor. :)
                          (Werd eens tijd ook, zat al vanaf juni 2010 te wachten tot hij eindelijk eens uitgeleverd zou worden :mrgreen:)

Comment

• @r.dubbelman: dat ziet er zeker erg netjes uit! grote verbetering denk ik. wel jammer dat hij zo zwaar is. Had je dan niet beter / bestaat er de mogelijkheid om 2 kleinere kisten te nemen?

Comment

• Keb 4 showtec led parren aangeschaft met frost filters, dmx kabels, scanmaster paneeltje en haken. T-bar heb ik nog liggen, maar los aan de truss vind ik mooier. Vorige week geprobeerd en ik ben erg te spreken over de lichtopbrengst (qua prijs dan). Zeker primaire kleuren en witte strobo is leuk, mengkleuren zijn minder florisant.

Comment

• Originally posted by dj-drace View Post
                                Wat voor iets is het dan?

wel wat er staat het merk is limit en het is genoeg voor een absoluut maximum van 100 personen

dussss ja ik ben blij

morgen ga ik het halen!

Comment

Working...
                                X