Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by full effect View Post
    @r.dubbelman: dat ziet er zeker erg netjes uit! grote verbetering denk ik. wel jammer dat hij zo zwaar is. Had je dan niet beter / bestaat er de mogelijkheid om 2 kleinere kisten te nemen?
    Ik vind het wel prima op deze manier. Ik heb nog wel een 2e kist voor haspels etc.
    Maar voor de rest dus alles in deze case, echt ik blijf me verbazen over de ruimte. Ben niet van plan 'm te gaan tillen, ga nu wel op zoek naar een rijplaat om de auto/aanhanger in te laden.

Comment

• 8 barndoors voor par 56 en 2nsp lampen erbij gekomen

Comment

• PA markt kaarten.. zaterdag weer zo ver :)

Comment

• laast fl studio bij bax gekocht:D
          binnen dit jaar kijken voor een goede workstation om fatsoenlijke te kunnen werken met fl studio:D

Comment

• Nieuw!

DJ Meubel (belettering) :

(Denon DN-HC5000) in flightcase:

Comment

• Ziet er wel heel goed uit!

Comment

• Ik mis alleen de mixer? :p

Comment

• Dankje:)

De mixer zit in een andere flightcase waar nog 2 Cdj-400 inzit. Deze is specifiek voor me laptop.

Comment

• Vandaag op PA-markt: Denon dn-2600F

Comment

• Een Shure microfoon!

Comment

• Welke van de 100 type's shure microfoon heb je gescoord?

Verders bij ons vandaag het eerste dva s09 subje geleverd. Grote glimlach bij mij :D. Half uurtje later waarschijnlijk niet iets van een glimlach bij onze onder boven naaste buren ( appartement ). Dus maar snel naar het hok gebracht voordat ik mezelf nog meer in de nesten werk.

Comment

• Gisteren afgerond met het bekisten van 24 Eurolite pixelpanelen. Nu (bijna) alles werkt kunnen we gaan experimenteren met een computer.

Toch wil ik de foto's niet onthouden van het huidige plaatje, aangestuurd met Freekie.

Rood
                          Groen
                          Blauw

Comment

• Op de pa markt
                            1 flightcase voor mijn movingheads
                            2 kleinere flightcases
                            1 flightcaseje voor mijn truss pennen en dergelijke.
                            Verder nog 2 shure slx4 setjes gekocht van mn kennis ( beta 58a kop en beta 87a kop ).
                            Last edited by dj-drace; Saturday-19-03-2011, 23:53.

Comment

• Binnenkort ga ik 2x JBL SRX718s subjes kopen:D (o, wat zullen de buren blij zijn:D)

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
                                Gisteren afgerond met het bekisten van 24 Eurolite pixelpanelen. Nu (bijna) alles werkt kunnen we gaan experimenteren met een computer.

Toch wil ik de foto's niet onthouden van het huidige plaatje, aangestuurd met Freekie.

Rood
                                Groen
                                Blauw
                                ziet er netjes uit...

Comment

Working...
                                X