Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ok maar niet zo mooi ik bedoel gewoon 2panelen van 4x3
    en die aan 2 frames maken

en ook nog 2 softbags late make
    en dan kom je op een 2000 euro

maar dat zal nog niet voor binnekort zijn

ik ben 15

Comment

• Plus, om het uiterste er uit te halen heb je nog een mooi staaltje software nodig zoals Madrix. Kost je ook nog een centje, plus nog de kosten van de laptop waar het op gaat draaien.

Neemt echter niet weg dat wanneer het af is, het er erg strak uit gaat zien!

Comment

• En je niet uniek bent!

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
          En je niet uniek bent!
          Als je iets van een ander namaakt wil het ook wel zeggen dat je respect hebt voor degene die het verzonnen heeft. dus wil het zeggen dat Citybeats het goed in elkaar heeft zitten :P via hem dan.

Comment

• Maar dat wil niet zeggen dat degene van wie je het namaakt er zo blij mee is... die is immers ook niet meer uniek. Ik was 5 jaar geleden ook de 1e met mijn LED meubels...

Comment

• Het namaken van iets is een makkie, zeker als het goed in elkaar zit en het concept vrij simpel is.
              Het is dan echter weer aan jou om tegen die tijd iets compleet nieuws op te zetten waar je zelf weer uniek mee bent. Er zijn vast nog genoeg 'geheimen' op de markt te vinden, maar je moet ze wel zelf ontdekken. En dat is een truc die niet iedereen beheerst.

Goed, nu weer terug on topic dan maar. :)

Comment

• Nog wat extra foto's van mijn subs. Dit keer met een tussenpaaltje etc.

Foto 1
                Foto 2
                Foto 3

Foto's gemaakt met Blackberry.

Comment

• Volgende update worden nieuwe top speakers?

Comment

• De x12t ;)

Comment

• Handig wielen.

Comment

• Een mini bouwlamp. :mrgreen:

Comment

• Eerst maar is een rackje, voordat er nieuwe speakers komen.

Originally posted by --Djdave-- View Post
                          De x12t ;)
                          Nee. Ik heb liever 15 inch topjes in combinatie met 18 inch subjes.
                          Kan ik denk ik beter voor de DAP X-15 gaan.

De meeste zeggen in ieder geval dat dit het beste is.

Eerst het rackje en dan zien we wel weer verder!
                          Last edited by BCDrivein; Sunday-27-03-2011, 22:19.

Comment

• @ BCDrivein, Ik zou eerder voor een 12 inch gaan. Zeker wanneer er toch altijd al een sub onder staat. Een 12 inch klinkt een stuk lekkerder en strakker in het mid. Het laag doet een 15 inch over het algemeen natuurlijk beter maar aangezien er toch al subs onder staan is dit dan natuurlijk niet nodig.

Wij hebben zelfs 10 inch toppen op onze 18 inch subs staan en werkt als een tierelier. Natuurlijk is niet elke speaker / set het zelfde maar als het zover komt dat je ze wil gaan vervangen zou ik zo ie zo toch eerst eens even allebij de combi's gaan luisteren in plaats van poef klaar bestellen maar ;) .

Comment

• Nu net geslaagd voor mn rijbewijs :D:D.

Eindelijk, mag inmiddels ook wel op deze leeftijd (21) in deze business haha. Maar ja dat krijg je er van als je meer prioriteit geeft aan nieuwe apparatuur en gezellige uitjes, als aan het rijbewijs ;).
                              Last edited by Greendiek; Monday-28-03-2011, 17:40.

Comment

• Gefeliciteerd!

Comment

Working...
                                X