Originally posted by Patrick Godschalk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
@ Rick, die zou ik ook nog wel 1 bij willen hebben! Geweldige apparaten die helaas niet meer geleverd worden in NL. Overigens nog wel verkrijgbaar in de USA maar om die nou over te laten komen...
Ik vind overigens dat Chauvet wel meer errug leuke effecten maakt voor heel weinig geld. De rookmachines zijn ook zeker aan te raden.
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View Post@ Rick,
Ik zie dat je veel effecten etc. koopt, wat wil je eigenlijk later gaan doen? ( puur uit nieuwschierigheid ).
Originally posted by Rick View PostWegens het stoppen met het verzorgen van drive-in shows en het geheel meer te richten op special effects, zet ik wat materiaal te koop.
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View Post@ Rick,
Ik zie dat je veel effecten etc. koopt, wat wil je eigenlijk later gaan doen? ( puur uit nieuwschierigheid ).
Het gaat vooral om zaken die mensen zelf niet zomaar aanschaffen omdat het een eenmalig iets is, of omdat de kosten te hoog zijn. Zo hoop ik een beetje contacten te kunnen leggen met de lokale drive-in showtjes, maar ook vaste gelegenheden zoals discotheken of schoolfeesten met eigen installatie om af en toe eens iets bijzonders te leveren.
Comment
-
Nieuw speelgoed voor vanavond! http://moby.to/k1zl2m
En ben ook de nieuwe Preview 2 build van 10.7 Lion aan het downloaden :)
Comment
Comment