Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als hij niet bevalt kun je hem natuurlijk terugsturen. Op zich hoeft de kabel ook niet zo dik te zijn aangezien je werkt met een gebalanceerd signaal. Zolang de kabel maar goed geïsoleerd is, zal er niet veel gebeuren.

De kabel kun je natuurlijk met een kabelbinder aan je tussenpaal of statief binden, dan wordt het meeste gewicht daar opgevangen.

Comment

• ja precies, maar wat is dan precies die trekontlasting?
      Stond erbij dat je je connector dan niet kapot trekt.
      (maar doe er voor de zekerhied wel een tapje omheen)

Nee maar ik had het wel dikker verwacht, zeker omdat het de REFversie is en je er dik voor betaald.

Comment

• De manteldraad korter maken dan de overige aders?

Comment

• hier een plaatje:

Comment

• Dat bedoelde ik meer gericht op de trekontlasting in de plug zelf^^ En de kabeldikte valt nog wel mee hoor.

Comment

• Ik heb het net voor de eerste keer aangesloten.
              Het dunne draadje van de xlr maakt inderdaad niet zoveel uit (behalve eventueel met oprollen) het lusje die eraan zit hang ik over de stekker van de eurokabel en zo komt er geen gewicht op de xlr te hangen, prima geregeld dus

Comment

• Nog twee 400W blacklights via marktplaats geregeld. :)

Comment

• Naast oordoppen met Bose In-Ear (absoluut niet tevreden over bas!) er op, nog een paar Sony MDR-EX300SL in ears gekocht. Volgens reviews hebben deze wel bas.

Comment

• Na het redelijk slopen van mijn Oude phonic,
                    vanmiddag ff nieuw steje gehaald

(press txt to see the pic)
                    Last edited by JONKIE_NL; Thursday-05-05-2011, 21:08.

Comment

• 2x zelfde foto?

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                        2x zelfde foto?
                        hebie tegen mij?

Comment

• Originally posted by JONKIE_NL View Post
                          hebie tegen mij?
                          Ik vermoed van wel, tenzij er nog 6 andere plotseling 2 dezelfde fotos hebben geplaatst.

Vorige week zaterdag onze laatste 2 dubbele 15 subs op mogen halen. Hebben er nu 4 totaal en zullen het er weer een tijde mee moeten doen.

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                            Ik vermoed van wel, tenzij er nog 6 andere plotseling 2 dezelfde fotos hebben geplaatst.

Vorige week zaterdag onze laatste 2 dubbele 15 subs op mogen halen. Hebben er nu 4 totaal en zullen het er weer een tijde mee moeten doen.
                            'heb ik dan 2 foto's geplaatst?
                            dan heb ik iets gedaan wat me niet is opgevallen:s

Comment

• Dan zul je 1 plaatje / link gepost hebben maar in de img naam een keer op internet gedrukt hebben waardoor er 2 regels onstaan zijn die naar 1 link door wijzen.

Comment

• oow zo bedoel je, neej de hele txt "Na het redelijk slopen van mijn Oude phonic,
                                vanmiddag ff nieuw steje gehaald
                                " is de link, niet een regel of de andere de hele txt is een link..

Comment

Working...
                                X