Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn k10 van QSC zijn toegekomen samen met hun tasje en een paar Proel statieven.

Comment

• deze week aangeschaft:

-KIRO wielplaat met bluewheels
      -JEM/Magnum 2500 hazer
      -KIRO stolp flightcase voor hazer op bluewheels
      -1,0 + 1,5 Milos truss t.b.v. uitbreiding trusslengten.

Een aardig weekje dus!

Comment

• Nice... binnenkort maar eens een test run doen. :)

Comment

• 1x HTC wildfire, met wat nieuwe sennheiser in ears (die er standaard bij zitten klinken nergens naar, as usual:S)

Comment

• Road Ready RRM2U. :)

Vanavond eens kijken of de rackpc er in past. :mrgreen:

Comment

• Kistje thuis, PC ingebouwd! Past allemaal maar nét. :mrgreen:

Nu nog schermpje mooi gaan monteren... moet ik nog eens uitwerken. ;)

Comment

• Ziet er goed uit hoor Rick.

Als 't net past = is het goed hé. Krijg je ook geen gezeik, dat er iets los kan schieten, haha. Waarvoor ga je het PC'tje gebruiken?

Comment

• Voor de laser, draait Laserworld ShowEditor op met een ILDA-dongle.

Nu nog een custom blindplaat maken met een VESA-beugel voor het scherm, nog een stroomvoorziening en dan ben ik al een eindje. :)

Comment

• Waar gebruik je die Icon Istage voor?? Misschien voor je lasers?

Comment

• Moet gaan draaien in combinatie met ShowEditor om via MIDI patronen live op te kunnen roepen. Functioneert momenteel echter nog niet.

Comment

• Gisteren werd er dit "pakketje" bezorgt...
                        Na de doos open te hebben en enkele meter luchtkussens te hebben verwijdert kwam er nog een pakketje tevoorschijn.
                        En toen had ik een nieuw microfoonstatief :D

Vondt de mega grote doos toch wel grappig, het was in ieder geval goed ingepakt :wink:
                        Last edited by SLGV; Friday-13-05-2011, 12:34.

Comment

• Ja, anders dan is het zo beschadigd. Maar wat zat er in dat ander pakketje?

Comment

• Net binnen: Crane Laptopstand.
                            Zag 'm van de week in de webshop verschijnen, was net op zoek naar een stand. Niet de goedkoopste, maar wel snel en handig op te zetten. Eerste indruk, net uit de verpakking: mooi, zeer snel gereed en staat heel stabiel!

Comment

• ja, dat zie ik wel in het filmpje van het product!!

Comment

• Ik heb er alleen niet met de auto overheen gereden ;)

Comment

Working...
                                X