@ BDB , met ander pakketje bedoelde ik het konig&meyer doosje waar het statief in zat. Deze zat in de grote bax doos.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Eindelijk: nieuwe luidsprekers!
De dozen paste nét in het busje, had geen milimeter over.
Al wel uitgepakt, nog niet geprobeerd.
Comment
-
Ipad 2.. komt vrijdag (eindelijk!!!) duurt dan 3 weken..maar dan heb je ook wat.
en 3 binnenrackjes komen zaterdag.
1x 2HE (voor krachtverdeler)
1x 4HE (voor losse dimmer+aansluitingen)
1x 6HE (nader in te vullen)
Deze maand (of volgende maand) nog even scoren:
2x dmx strobe (titan1500)... mocht iemand nog wat hebben staan........
Comment
-
Heb je ook nog een speciaal doel voor die ipad (iets met geluid of licht) of is dat gewoon voor de leuk.
Heb je al titans?, of van waar wil je er nog twee aanschaffen. Zijn erg leuke strobes vindt ik. Heb er zelf ook maar er mag er nog wel eentje bij, kom helaas erg weinig goede tweede handsjes tegen.
Comment
-
We hebben sinds maandag avond een nieuwe aanhanger!
Het merk is; Powertrailer.
Maten: 225 lang, 130 breed, 150 hoog.
Geremd model etc.
Wel 2e hands, maar hij ziet er nog héél erg netjes uit (na het harde schoonmaak werk van mij ;o).
Gisteren meteen een Double lock slot gekocht, om op de aanhanger te klikken. En er volgt snel een wielklem, voor als de aanhanger op locatie blijft staan (zonder apparatuur o.i.d). Foto's volgen wel een keertje.Last edited by Dj-scratch; Wednesday-18-05-2011, 20:13.
Comment
-
Twee stuks van deze Neutrik speakon koppel stukken. Precies optijd, want ze zijn morgen heel hard nodig... Natuurlijk waren de gratis bax pennen ook zeer welkom :wink:
Comment
-
Afgelopen week met school in the UK geweest, 4 cd's bij de free record van Engeland geweest=HMV.
Viva Elvis
Bruce Springsteen Greatest hits
Rihanna good girl gone bad
Green day 21st century breakdown
Had van mezelf van mijn leven niet gedacht dat ik ooit met deze cd's thuis zou komen:).
En dan nog wat andere souvenirs^^
Edit: nu ik terug ben, zag ik ook het nieuwe BAX magazine+ nieuwe in ears voor mijn wildfire:)Last edited by hardstyle; Saturday-21-05-2011, 11:47.
Comment
-
@dj-scratch: Nette aanhangwagen !! Goede investering!
Nieuw aangeschaft: Virtual DJ Pro membership om de netsearch-functie via Grooveshark te kunnen gebruiken. Gebruik ik om verzoekjes te kunnen spelen voor nummers die ik niet bij me heb. Ondanks een grote (legale) collectie zal je altijd zien dat er toch iets onverwachts aangevraagd wordt.
Ook nieuw: een mobiel data-abonnement. Om de netsearch op lokatie te kunnen gebruiken :)
Comment
Comment