Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Dagelijks komen hier 12 inch vinyl platen toe, ik heb een nieuwe hobby, verslavend en niet echt goedkoop. Via ebay etc... zoek ik oude disco platen op 12 inch wat ik vroeger draaide als dj in de discotheek waar ik werkte, meestal komen die vanuit engeland.
Platen die deze week zijn aangekomen.
David Christy - Saddle up
Sister Sledge - Lost in music
Sister Sledsge - We are family
Donna Summer - I feel love
Eartha Kitt - Where is my man
Tina Charles- I go where the music takes me
Tina Charles - I love tot love
Boys Town Gang - Can't takes my eyes off you
Spinners - Working my way back to you
Prince - Kiss
Desirless - Voyage
Dave Steward - The locomotion
Viva la fiesta - Porompompero
Elisa Wout - Foutr times more
Rockers Revenche - Walkin' on sunshine
Technotrinic - Pump up the jam
Rose Royce - RR express
Edwin Star - Contact
Freddie James - Get up and boogie
K.I.D - Don't stop
Indeep - Last night a dj saved my life
En we zoeken nog dagelijks verder
Wat ook nog op mijn lijstje staat zijn 2 deftige subkasten
Sorry voor mijn frans ik dacht dat je alles gequote had. Niet alleen het stukje van me behang. Wilde zeggen van dat je zelf ook een foto zou kunnen maken van een doos vol met gaffa en penlite's
Foto van de sticker wall of fame zal ik morgen wel ff posten ;)
Jack ingang voor in de pjoeter? Nee, deze kaart is voor mijn mengtafel Yamaha 02R, met deze er in (heb er al 1) kan ik dan nu 32 kanalen er mee mixen. Ideaal!
Heb zelf toch maar de overstap gemaakt naar een Sennheiser HD-25. Ook setje sennheiser in-ear doppen gelijk besteld, zodat ik dmv mijn IEM setje kan mixen op oordoppen. Biedt echt grote voordelen!
Comment