Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wow, is Pioneer ook van Steve Jobs ofzo? Die Macbooks zijn al net zo absurd duur als Pioneer gear...

Comment

• Je krijgt ook echt wat voor je geld. Dit zie je voornamelijk terug bij Apple maar ook bij Pioneer.

@SLGV
      Klopt, de helft gebruik ik niet.. Hoe kan ik dit makkelijk verplaatsen?

Comment

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
        Wow, is Pioneer ook van Steve Jobs ofzo? Die Macbooks zijn al net zo absurd duur als Pioneer gear...
        MacBooks zijn niet duur, het is veel geld.

Comment

• @BCDrivein

Gewoon uit je Dock slepen (naar je bureaublad). Krijg je zo'n pufje rook, dan is 'ie uit je Dock, maar staat nog wel op je Mac. ;)

Comment

• En als ik ze ook niet op me bureaublad wil hebben? Hoe kan ik het dan het beste doen?

Alvast bedankt!

Comment

• Haha, nee dat bedoelde ik niet.
              Je trekt ze uit je Dock naar je bureaublad, dan komen ze met een pufje rook uit je Dock vrij zonder dat ze op het bureaublad terecht komen. Probeer maar. ;)

Comment

• Je kubt het naar je bereaublad slepen, maar ja da staat ie daar en da wil je wellicht ook niet. Je kubt et ook naar de prullenbak slepen, er staat dan "verwijderen uit dock" dus het blijt wel gewoon op de computer staan. Vervolgens sleep je vanuit de finder de programma map naar je dock ( als ie er niet al staat, vandaar uit kan je alle programmas makkelijk bereiken.

Wat ook handig werkt: command + spatie ( dan opent ie spotlight het zoekvenster, en dan de programma nam typen ) dat vindt ik zelf wel handig, hoef je ook niet te zoeken waar iets staat.

Hmm met een mac kan je dan ook wel heel veel meer dan een cdtje draaien, dus in verhouding met un cdj kost ut echt helemaal niks. :-D

Comment

• Bedankt jongens! Het is gelukt. Voor meer vragen over Mac kan ik vast wel bij jullie terrecht.

Comment

• Offcourse!

Comment

• Nieuwe Flightcase voor denon DNS-1200 spelers :) Nu ze off te road gebruikt gaan worden moet dat natuurlijk wel veilig :). Had eerst 1 besteld want als het niet paste moet je 2 terug sturen maar deze passen perfect :) Volgendeweek nog 1 bestellen.

Comment

• @ gerwin ziet er mooi uit. ben het met je eens maar ik kan vaak niet wachten met bestellen.

ik heb ook weer een lijstje.
                        2tb western digital hardisk. (ik had te weinig opslag).

en ik heb nog een aanvraag bij mijn curator gedaan voor.
                        2x upgrade fl studio (van fruity editie naar xxl edite)
                        1x M-Audio Keystation 88es (omdat ik het fijn vindt om alle toetsen bij het produceren te gebruiken (hoog en laag) en ik hoef er alleen maar op te spelen;)).
                        Quiklok T-20 keyboard standaard (voor de keybord).
                        keybord lessen:D.
                        vengaeance sounds (ultimatum bass). (is puur kicks,claps,voor hard trance en voor hardere bass in mijn beats:D).
                        en nieuwe klimschoenen;)

en nog op een als er geld is lijstje.
                        genelec speakers.
                        nog een lading sample paketen. 10 pakketen. (en ik wil heel graag nexus hebben).

ik mag vast alles wel kopen alleen de speakers skip ik denk ik:D.
                        Last edited by donkey kong; Friday-19-08-2011, 20:18.

Comment

• Speakers lijken mij het belangrijkste bij produceren ;)

Comment

• id maar die heb ik wel. maar wil betere speakers. (ik heb nu een logitech x-530.)

Comment

• Maar die had je opgeblazen?

Comment

• nee die hebben last van oversturing bij wat harder gebruik. (ik zet de volume wel eens iets harder dan normaal).

Comment

Working...
                                X