Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is het beestje niet enorm zwaar?

Comment

• Neem hem eens mee naar de shop met je software naar keuze en ik zet hem voor je op tweaked Xubuntu. Anders ga je niet genoeg hebben aan die 512MB vrees ik.

Ik heb gister 1 rolletje Gaffa tape meegenomen ^^

Comment

• Ga je ook dat beeldscherm gebruiken?
        Lijkt me een beetje lomp daarvoor, omdat hij zo groot is.

Comment

• Is het beestje niet enorm zwaar?
          Valt opzich redelijk mee, maar ik eet veel spinazie. :D Het is natuurlijk geen kleine Supermicrobehuizing, maar lekker degelijk metaal.

Neem hem eens mee naar de shop met je software naar keuze en ik zet hem voor je op tweaked Xubuntu. Anders ga je niet genoeg hebben aan die 512MB vrees ik.
          Zit er over te denken om er extra geheugen in te zetten. ;) Overigens wil ik hem wel gewoon lekker XP laten draaien. Gaat ook nog prima op de laptop na 3 jaar, dusja. :D Wel bedankt voor het aanbod!

Ga je ook dat beeldscherm gebruiken?
          Lijkt me een beetje lomp daarvoor, omdat hij zo groot is.
          Joh. ;) Ik had ook al gezegd dat ik een leuk 19 inch scherm nog moet regelen.

Comment

• Hoeveel HE is het?

En wat kostte het?

Comment

• 4 HE hoog. Lekker veel inbouwruimte dus. Hij is net 45 cm diep, de combicase rond de 55. Komt mooi uit dus. :) Schade was 35 euro, mede dankzij een vriend die in Tilburg studeert en hem kon ophalen. Schijntje! :D

Comment

• Wel een nice ding, mss is een toutchscreen handig? Maar succes met het projectje:P

Comment

• Suprise achter lang wachten ...

Comment

• Ik kan je foto niet zien, probeer hem even te uploaden naar Imageshack ofzo. ;)

Inmiddels is hier meer speelgoed gearriveerd. Geen touchscreen, kost me een beetje teveel voor het 'gemak' dat je er extra mee hebt. Met toetsenbord-sneltoetsen kom ik ook al een heel eind denk ik. :)

- 19 inch breedbeeld LCD scherm van Philips
                    - ProDJuser compact toetsenbordje met backlight verlichting
                    - Trust USB muisje

PC heeft nog geen USB dus kon dat nog niet uittesten :D, maar dat komt binnenkort. Dan nog een DMX dongle bestellen, Freestyler d'r op en gaan met die banaan.

Comment

• mss doet ie het nu . foto staat thuis en ben bij vriendin.
                      foto

Comment

• Netjes Cbaa!

Dat setje wil ik oo wel ;)

Comment

• Nu nog op de cases wachten :( en mijn buro wat opkuisen :p

Comment

• Spulletje hoor! Bevallen ze? ;)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                              Spulletje hoor! Bevallen ze? ;)
                              Ohja zeer zeker. alles werkt perfect. Wel is ie al eens geblokeerd toen ik mijn ipod aansluite. Was te verwachten maar toch eens geprobeerd.
                              Ook de lan functie met usb en sd kaart is top. kabel is er ook bijgeleverd.
                              Wel jammer dat record box niet op de g5 draait :(

Comment

• Ik heb weer iets nieuws!

Een botex dmx bar, 4x eurolite par 56, short black. En 4x 300watt GE lampen.

Op mijn website komt er na 12 december een foto ervan op te staan.

Comment

Working...
                                X