Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik denk dat er best wat over nieuwe aankopen gezegd mag worden.

Het klopt inderdaad dat je alles kwijt bent als je het zooitje stopzet, maar als ik het stopzet stop ik ook met drive-in shows dus dan heb ik toch niets meer aan een legale muziekcollectie van 10.000 nummers.
    Je hebt ook abonnementen van 40 euro excl. per maand, maar dat gaat via internet. Niet te doen dus. Daarnaast zijn er een paar aanbieders, waarvan er maar 1 of 2 interessant zijn voor drive-in shows. Je bent altijd gekoppeld aan een programma van hun en kan dus niet met virtual dj aan de slag. Er zijn er ook een paar bij die vanwege het rippen (in het vroegere stadium) een kwaliteit hebben van 124kb/s ook niet aan beginnen.

Comment

• Wat je ook kunt doen is een apart topic maken waar de discussie over muziekabbo's helemaal tot zijn recht komt. Zo heeft iedereen er wat aan. Nu zit het zo verstopt.

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
        Ik denk dat er best wat over nieuwe aankopen gezegd mag worden.
        Zoals Marc al aangaf is het misschien inderdaad handig om verder te gaan in een aparte discussie wanneer er veel inhoudelijke informatie gedeeld wordt. Hierdoor kan de informatie beter geordend worden, stel dat iemand hier naar op zoek is.

Comment

• Een dubbele CD speler van HQ power..

Werd tijd voor eens 'n echt merk in mijn rack.. :D

Voor wat cd's af te spelen bij PA-support is het een prima CD speler.

Comment

• Een Korg Triton TR synthesizer/workstation voor thuis (en voor de band):

Comment

• Geld te veel? :p

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
                Geld te veel? :p
                nee

Comment

• Is dat een Apple laptop?

Zo ja, wat vind je van die laptops? (mijn vader wil er misschien één aanschaffen)

Comment

• Nieuwe Iphone gekocht. 3GS White

Voortaam op lokatie internet en een hele berg muziek als back-up, en lichttafel op afstand bedienbaar..

bericht is dan ook getyped vanaf mijn Iphone :)

Comment

• Originally posted by Paradise View Post
                      Nieuwe Iphone gekocht. 3GS White

en lichttafel op afstand bedienbaar..
                      hmm, klinkt interresant
                      Hoe doe je dat? En met welke applicatie en lichttafel?

(is dat ook mogelijk met een iphone touch, misschien dat ik die nog een keer wil kopen als muziek-backup / extra muziek)

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                        hmm, klinkt interresant
                        Hoe doe je dat? En met welke applicatie en lichttafel?

(is dat ook mogelijk met een iphone touch, misschien dat ik die nog een keer wil kopen als muziek-backup / extra muziek)
                        Via culeux werkt het met het internet, grandma werk er ook mee (moet nog even uitzoeken welke tafels er allemaal mee werken)

Verder zijn er nog riggings app (maar die kosten wel €8,-

Comment

• Nieuw meubel. Apparatuur niet inbegrepen, heb al weinig ruimte aan de troep die er nu staat. Moet hem alleen nog geleverd krijgen.

Comment

• Spulletje hoorrrr. ;)

Comment

• Heb nog even gezocht:

avolites, grandma, cuelux
                              andere pc programma's zoals freestyler lukt ook maar dit kost meer.

Ook net nog een gratis DMX dipswitch calculator gekocht
                              Last edited by Paradise; Monday-25-01-2010, 22:30.

Comment

• Jands Vista I3 kan je ook met je Ikapot op afstand bedienen. 'K zat toch even raar te kijken toen hij niet deed wat ik wou.

Comment

Working...
                                X