Hoe bedoel je, slecht opgerold, als ik vragen mag?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Originally posted by Beckers Entertainment View PostVandaag mijn oordoppen kunnen gaan ophalen.
Zitten heerlijk, dempen goed! Zelfs bij laag volume merk ik dat de bas nog vrij aardig word doorgelaten. Donderdag op stap eens proberen, kijken hoe ze me dan bevallen.
Het eerste uur is het enorm wennen omdat je de druk van de bassen wel voelt, maar een stuk minder hoort. Naarmate de tijd verstreek word de muziek voor je gevoel toch wel wat harder. Op een gegeven moment heb ik op de toiletten de dopjes even uitgedaan. Zelfs daar was de muziek nog harder als binnen met oordoppen in. Dempen dus goed.
De klank van de doppen is ook goed. Vervorming viel me alleszins mee. Groot voordeel is wel dat de stemmen van andere mensen in de discotheek worden weggefilterd. Je hoort dus voornamelijk muziek en de stem van iemand die in je oor praat. Kon in tegenstelling tot andere keren nu wel verstaan wat vrienden tegen me zeiden, zonder 10x watblief te moeten zeggen.
Ik ben dus nu al een tevreden Filterz drager!
Comment
-
Originally posted by Beckers Entertainment View PostGisteravond/nacht op stap de hele avond mijn doppen ingehouden.
Het eerste uur is het enorm wennen omdat je de druk van de bassen wel voelt, maar een stuk minder hoort. Naarmate de tijd verstreek word de muziek voor je gevoel toch wel wat harder. Op een gegeven moment heb ik op de toiletten de dopjes even uitgedaan. Zelfs daar was de muziek nog harder als binnen met oordoppen in. Dempen dus goed.
De klank van de doppen is ook goed. Vervorming viel me alleszins mee. Groot voordeel is wel dat de stemmen van andere mensen in de discotheek worden weggefilterd. Je hoort dus voornamelijk muziek en de stem van iemand die in je oor praat. Kon in tegenstelling tot andere keren nu wel verstaan wat vrienden tegen me zeiden, zonder 10x watblief te moeten zeggen.
Ik ben dus nu al een tevreden Filterz drager!
Comment
-
Ik zal dan ook maar even wat posten in dit topic.
Al een tijdje;
3x American Audio flightcases van computer, kabels en movingheads
Zooitje kabels, zowel stroom als xlr/dmx.
Nieuw beeldscherm.
En sinds gisteravond;
2x American Audio PXI-12P speakers voor kleine klusjes en thuis. Deze heb ik via het forum gekocht dus zijn tweede-hands maar dat valt er niet aan te zien (ze ruiken zelfs nog als nieuw...).
Comment
-
Ik heb gisteren op de opendag alleen dit lampje gekocht voor op mijn scanmaster.
Waarom niet meer? Ik heb nog een cadeaubon liggen, die wil ik besteden aan goede boxen (RCF ART 315a ofzo), maar dan moet ik eerst mijn ouders nog maar even overhalen...
EDIT: O ja, ik heb gisteren bij Bax ook nog een broodje kroket gehaaldLast edited by rick1993; Sunday-23-05-2010, 15:38.
Comment
Comment