Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe bedoel je, slecht opgerold, als ik vragen mag?

Comment

• Nou,
      punt 1, stel de diameter is 10 cm,
      dan is hij later ineens 3 cm,
      Dit maakt dan nog niks uit,
      maar dan het volgende.
      het lijkt wel of de kabel gekruist opgerolt is, waardoor hij helemaal doormekaar komt als je hem "normaal" zou afrollen.

Comment

• Een diameter van 10 cm of wel 3 cm is wel erg veel... bedoel je niet mm?

Comment

• Ik bedoel de diameter van de opgerolde kabel

Comment

• Een kabel van 15m rol je niet op met een diameter van 3 cm...

Comment

• Originally posted by dj-drace View Post
              Nou,
              punt 1, stel de diameter is 10 cm,
              dan is hij later ineens 3 cm,
              Lezen is ook een vak :)

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                Vandaag mijn oordoppen kunnen gaan ophalen.
                Zitten heerlijk, dempen goed! Zelfs bij laag volume merk ik dat de bas nog vrij aardig word doorgelaten. Donderdag op stap eens proberen, kijken hoe ze me dan bevallen.
                Gisteravond/nacht op stap de hele avond mijn doppen ingehouden.
                Het eerste uur is het enorm wennen omdat je de druk van de bassen wel voelt, maar een stuk minder hoort. Naarmate de tijd verstreek word de muziek voor je gevoel toch wel wat harder. Op een gegeven moment heb ik op de toiletten de dopjes even uitgedaan. Zelfs daar was de muziek nog harder als binnen met oordoppen in. Dempen dus goed.

De klank van de doppen is ook goed. Vervorming viel me alleszins mee. Groot voordeel is wel dat de stemmen van andere mensen in de discotheek worden weggefilterd. Je hoort dus voornamelijk muziek en de stem van iemand die in je oor praat. Kon in tegenstelling tot andere keren nu wel verstaan wat vrienden tegen me zeiden, zonder 10x watblief te moeten zeggen.

Ik ben dus nu al een tevreden Filterz drager!

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                  Gisteravond/nacht op stap de hele avond mijn doppen ingehouden.
                  Het eerste uur is het enorm wennen omdat je de druk van de bassen wel voelt, maar een stuk minder hoort. Naarmate de tijd verstreek word de muziek voor je gevoel toch wel wat harder. Op een gegeven moment heb ik op de toiletten de dopjes even uitgedaan. Zelfs daar was de muziek nog harder als binnen met oordoppen in. Dempen dus goed.

De klank van de doppen is ook goed. Vervorming viel me alleszins mee. Groot voordeel is wel dat de stemmen van andere mensen in de discotheek worden weggefilterd. Je hoort dus voornamelijk muziek en de stem van iemand die in je oor praat. Kon in tegenstelling tot andere keren nu wel verstaan wat vrienden tegen me zeiden, zonder 10x watblief te moeten zeggen.

Ik ben dus nu al een tevreden Filterz drager!
                  Doppen die het geluid vervormen.. Wat bedoel je hier dan weer mee?

Comment

• Doppen die meer bas doorlaten dat hoge tonen. Op stap nog niet zozeer een ramp, maar aangezien ik ze ook nog wel eens wil dragen op het werk is het toch belangrijk een redelijk vlakke demping te hebben. En dat valt me ondanks de specs van de Filterz alleszins mee.

Comment

• Dat de doppen het volledige geluid dempen en niet alleen bepaalde frequenties weghalen.

Comment

• Zojuist nog even snel het volgend besteld.

1x Par 64 1000w lamp (is even kijken of de voet overeen komt, het zou zo kunnen zijn dat die van mij anders zijn dan de normale..).
                        1x Shucko 3x 2,5mm˛ 10m (kom er zaterdag 1 tekort)

Comment

• Ik zal dan ook maar even wat posten in dit topic.

Al een tijdje;
                          3x American Audio flightcases van computer, kabels en movingheads
                          Zooitje kabels, zowel stroom als xlr/dmx.
                          Nieuw beeldscherm.

En sinds gisteravond;
                          2x American Audio PXI-12P speakers voor kleine klusjes en thuis. Deze heb ik via het forum gekocht dus zijn tweede-hands maar dat valt er niet aan te zien (ze ruiken zelfs nog als nieuw...).

Comment

• De UDG tanker 240 cd-map. Ik ben er zeer tevreden over :')

Comment

• Zondag ophalen:
                              1x prodjuser flightcase
                              1x dmx bar (botex) par 56
                              1x reserve lamp MFL
                              4x blindplaten
                              1x safety
                              Heel mss 2 flightcases voor mijn scanners ophalen :D

Comment

• Ik heb gisteren op de opendag alleen dit lampje gekocht voor op mijn scanmaster.

Waarom niet meer? Ik heb nog een cadeaubon liggen, die wil ik besteden aan goede boxen (RCF ART 315a ofzo), maar dan moet ik eerst mijn ouders nog maar even overhalen...

EDIT: O ja, ik heb gisteren bij Bax ook nog een broodje kroket gehaald
                                Last edited by rick1993; Sunday-23-05-2010, 15:38.

Comment

Working...
                                X