Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by BCDrivein View Post
    Net mijn nieuwe flightcase opgehaald voor de scanners.

Heb je die laten maken? ziet er goed uit in iedergeval!
    als je hem hebt laten maken, hoor ik graag wat hij gekost heeft.
    Zoek zoiets ook nog voor mijn scans:)

Edit: je zegt scanners, officieel is het scans(A) scanners zijn dingen die langs je computer staan.

Comment

• Edit: je zegt scanners, officieel is het scans(A) scanners zijn dingen die langs je computer staan.
      Ja, dat is wel irritant want als je op marktplaats of google "scanner" intypt dan krijg je pc scanners.

Comment

• Kun je dan wel weer verhelpen om te zoeken in de categorie licht en laser, dan krijg je uiteraard wel wat je zoekt, maar officieel is het scan(s)

Comment

• Laten we de spellingswijzen even achterwege laten en eventueel in een ander topic behandelen.

Comment

• Is goed, maar het is geen spellingsfout, scanner is gewoon een ander woord dan scan ;)

Verder,

gister avond 2 setjes kls-800 besteld, komt morgen binnen ivm een foutje.

Comment

• Het is gewoon een fabrieks flightcase die ik bij een webshop heb gekocht.

Comment

• De laatse aankopen:

Akai AM-2450 versterker
                Akai AT-2450 tunner
                Akai AP-206 (2) platenspeler

De jacht is nu nog open voor een Akai GX-4000D bandrecorder in de zwarte uitvoering.

Ik heb wat met oude troep......

Comment

• Dat heb ik ook hoor, de uitstraling van dat mat zwarte =)

Comment

• Net een Behringer FBQ 1502 equalizer opgehaald 40 euro. Tweedehans maar wel in nieuw staat.

link: http://www.bax-shop.nl/equalizer-cro...t-details.html

Comment

• Showtec triple derby met flightcase.
                      Nu op naar 2x showtec phantom 250! :D

Comment

• Behringer Ultra-graph pro equalizer + flightcase aangeschaft.

Volgende week komen er verschillende rackpaneeltjes (XLR en powercon aansluitingen) binnen om een aantal kisten klaar te maken voor de verhuur (5 paneeltjes)

Comment

• Net bestelt:
                          Neutrik DMX terminator

Comment

• Voor de toenemende verhuur van de losse lichtbrug met sturing gekozen voor een losse flightcase met een lichttafel.
                            Naast de tafel ligt onderin een Daslight DMX dongle voor het aansturen van het intelligent licht.

Foto's:

Comment

• Ziet er goed uit. Ik ben ook nog opzoek naar een USB plug zo 1 die jij nu in je paneeltje hebt zitten. Ik zag ze wel bij bax maar dan andersom. Heb je een link ofzo?

Comment

• Is dezelfde. ;)

Plug kun je dmv 2 schroefje omdraaien en dan is hij andersom te gebruiken.

Comment

Working...
                                X