Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Het promofilmpje was in ieder geval interessant om te zien. Ik vind de prijs best meevallen voor een confettishooter die tot 12 meter ver komt. En zeker de prijs van een losse stream-vulling vind ik ook meevallen.
Wat wil je er precies mee gaan doen? Echt op feesten gebruiken, of meer voor de lol?
P.s ik vind de prijs ook meevallen, ik heb in het krantje van BAX een aantal gezien voor 699.-...
Volgens mij is dat wel een draai-functie, en die kun je dan ook maar één keer gebruiken.
Dit zijn namelijk de zelfden die ze hebben bij sfeer-acties bij Heracles Almelo waar ik een seizoenskaart heb.
bedankt ja oke maar die heb ik niet nodig ga er een paar kopen voor een buurt bbq die me vroeg om te draaien en der wat leuks bij wou duss koop een paar van deze in verschillende kleuren.
Comment