Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voila.
    Let wel op, het is een USB A naar USB B plug, let daar op als je kabels gaat regelen

Comment

• ok mooi dankje (vergeet niet je apparatuur nog vast te schroeven :) )

Comment

• Zojuist besteld, zaterdag meenemen:
        1x Magic FX Power shot basis station
        2x Magic FX Electric Confetti Cannon 80 cm

Comment

• Mooi dingetje, heb ze op de open dag zien staan (niet in werking helaas).

Is het effect echt heel speciaal? Die confetti kanonnen kosten namelijk niet niks, en dat elke keer weer...
          Last edited by rick1993; Thursday-24-06-2010, 14:25.

Comment

• Het promofilmpje was in ieder geval interessant om te zien. Ik vind de prijs best meevallen voor een confettishooter die tot 12 meter ver komt. En zeker de prijs van een losse stream-vulling vind ik ook meevallen.

Comment

• Vanmorgen binnen gekregen 2x 3 meter XLR kabels en een fligtcase voor m'n scans.

Comment

• @ Rick,

Wat wil je er precies mee gaan doen? Echt op feesten gebruiken, of meer voor de lol?
                P.s ik vind de prijs ook meevallen, ik heb in het krantje van BAX een aantal gezien voor 699.-...

Comment

• Ik vind die dingen helemaal niks kosten, ga er ook eens serieus naar kijken, bedankt Rick

Waarom eigenlijk niet 2 van die confetti shooters?

Comment

• Wil hem gebruiken bij speciale gelegenheden, eventueel eens met carnaval, dat soort dingen. Hiernaast kan losse verhuur ook interessant zijn.

Waarom geen twee? Dat is een beetje teveel van 't goeie. ;) Misschien als er veel vraag naar is, in de toekomst.

Overigens zijn er ook handmatige confettishooters van MagicFX. Zelfde principe (boem en confetti overal), alleen moet je hem dan vasthouden.

Comment

• Al koop je deze: http://www.bax-shop.nl/special-effec...t-details.html

dan hoef je toch alleen te draaien en hij gaat af? of moet je er nog iets bij kopen??

Comment

• Volgens mij is dat wel een draai-functie, en die kun je dan ook maar één keer gebruiken.
                        Dit zijn namelijk de zelfden die ze hebben bij sfeer-acties bij Heracles Almelo waar ik een seizoenskaart heb.

Comment

• Deze kan je inderdaad met de hand afschieten.

Voor de Power Shot basis heb je de Electric shooters & streamers nodig, die je kunt herkennen aan het kabeltje dat er uit steekt.

Comment

• okee,

bedankt ja oke maar die heb ik niet nodig ga er een paar kopen voor een buurt bbq die me vroeg om te draaien en der wat leuks bij wou duss koop een paar van deze in verschillende kleuren.

Comment

• valt toch wel mee €12,50 ?

Comment

• ja die automatiece zijn 12,50 die handmattige zijn 9,95 dus koop en ongeveer 6 stuks.

Comment

Working...
                                X