Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Om tv te kijken

Comment

• kan je beter beide gebruiken om thuis mee te computeren:P

Comment

• Nieuwe Fligtcase:

En natuurlijk ook in elkaar zetten: http://www.bax.dj-walter.nl/upload/P1010178.JPG

Comment

• Waarom je aansluitingen helemaal bovenin gezet? Dan kunnen je CD-speler laders niet meer open??

Comment

• klopt geef ik je gelijk in. Maar als ik ze beneden doe dan past het net niet. Omdat de controller van de CD-speler nog een stukje naar beneden uitsteekt. Moet ik nog eens wat op verzinnen. Of ik doe het boven in kan ook.

Comment

• Ik bedoelde, je kunt je aansluitingen toch veel beter helemaal onderin je case bouwen? (Dus dat je dat aansluitpaneeltje onder de cd-lade unit steekt)

Comment

• dat zegt hij net...

Comment

• Ik zie ook nu pas wat hij precies bedoelde, begreep eerst het probleem niet.

Comment

• Voor mijn verjaardag heb ik het een en ander gehad.

- Native Instruments Audio DJ2,
                    - Powercon kabel,
                    - aansluitingen etc.

We zijn nog druk aan het klussen om boven ons mengpaneel een connectoren paneeltje te maken, zodat het aansluiten simpeler is.

Comment

• @ Walter
                      direct naar boven verplaatsen en je blindplaat naar beneden.. dit gaat niet werken

Comment

• @ zassie dat gaat niet de aansluitingen in de blindplaat zijn niet zo diep als de cd de andere apparatuur. Als je dan alles omhoog gaat schuiven komt de apparatuur tegen het mengpaneel en kan de blindplaat er niet meer tussen;)

Comment

• Kan er een haakje aan doen om de kabels naar 1 kant te leiden. Desnoods over de sluiting van de fligtcase.

Comment

• hoeveel ruimte kom je te kort dan (in hoogte)?
                            anders kun je het mengpaneel en cd controller iets omhoog zetten (zollang hij maar niet tegen je deksel aankomt).

Comment

• vind ik niet prettig werken. denk dat het boven in komt ofzo. Even kijken straks.

Comment

• en die andere apparaten zijn allemaal te lang voor bovenin? en van dat niet prettig werken ligt er maar net aan hoeveel je te kort komt is dit paar mm of meerdere cm?

Comment

Working...
                                X