Originally posted by dj nick
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Originally posted by mc-music View PostPioneer DJM-300-s voor 85,00 euro weten te scoren!
Pretty good deal, toch?
Comment
-
Originally posted by Rick View PostNette prijs, maar wel een heel simpel mixertje, haha. ;) Ik ben nog opzoek naar een DJM 500 om tussen de CDJ500 spelers te zetten... wil een volwaardig jaren 90 DJ-setje creëren, kan later nog wel eens geld waard worden. :D
Succes met die DJM-500, die zijn schaars aan het worden...
Comment
-
Gisteren twee nieuwe grote plateau wagens gehaald voor o.a. vervoer van mn speakers en daarmee ongeveer 400 euro uitgespaard.
Hoe? Simpel... grotere plateau wagens zijn veelal niet bij bouwmarkten verkrijgbaar (alleen die kleine waar 1 speaker op past...) Bij een bedrijf als overtoom betaal je makkelijk 230 euro per stuk voor zo'n maat.
Bij Cranenbroek betaal je 15 euro voor een zelfde formaat... oke het is chinese rotzooi, maar vervang de moeten direct door goede (van die dingen met een rubber randje erin zodat ze niet los trillen.. kan effe net op de naam komen) en het voldoet prima.. kan 300 kilo tillen... dat zou ik dan niet doen maar voor speakers en andere losse kistjes: ideaal!
Mijn vorige exemplaar heeft het dik 3 jaar volgehouden (niet slecht voor 15 euro)
Comment
-
juist dat was m borgmoeren!
Gefeliciteerd.. veel gaan rijden en met een paar maanden door voor E achter B, dan heb je toch nog niet een heel losse rijstijl ontwikkeld.... rij je toch vloeiender en zit de theorie nog aardig in je kop.... zou makkelijker moeten zijn...
en als ze het vragen: je haalt je E voor je werk.. nooit voor je hobby.
Comment
Comment