Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by dj nick View Post
    Vandaag binnen gekregen:
    2x peavey pro 15
    2x peavey pro sub
    1x proel HPA 750
    Foto's? :)

Comment

• Heb vandaag de iPhone 4 binnen gekregen :p En ja, die gebruik ik ook veel voor muziek dus die mag hier ook wel staan methinks ;)

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
        Foto's? :)

Nee, nog geen foto's.
        Heb nog geen tijd gehad, maar zullen nog wel komen als er vraag naar is

Comment

• Ok, bij deze is er vraag naar:P

Comment

• Oké, als ik morgen tijd genoeg heb zal ik foto's maken.

Comment

• Originally posted by dj nick View Post
              Oké, als ik morgen tijd genoeg heb zal ik foto's maken.
              Mooizo, ben benieuwd! ;)

Ik heb een nieuw spandoek aangeschaft :)

Comment

• Originally posted by mc-music View Post
                Pioneer DJM-300-s voor 85,00 euro weten te scoren!

Pretty good deal, toch?
                Nette prijs, maar wel een heel simpel mixertje, haha. ;) Ik ben nog opzoek naar een DJM 500 om tussen de CDJ500 spelers te zetten... wil een volwaardig jaren 90 DJ-setje creëren, kan later nog wel eens geld waard worden. :D

Comment

• Ik ben nog op zoek naar een djm 400.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                    Nette prijs, maar wel een heel simpel mixertje, haha. ;) Ik ben nog opzoek naar een DJM 500 om tussen de CDJ500 spelers te zetten... wil een volwaardig jaren 90 DJ-setje creëren, kan later nog wel eens geld waard worden. :D
                    Klopt, wil er binnenkort nog twee CDJ-100s CD-spelers aanhangen. Meer zal er dan ook niet aan op gesloten worden :)

Succes met die DJM-500, die zijn schaars aan het worden...

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                      kan later nog wel eens geld waard worden. :D
                      Zul je zien dat je ze verkoopt voor 10.000. Dan sla ik mezelf wel voor m'n kop hoor.

Comment

• Gisteren twee nieuwe grote plateau wagens gehaald voor o.a. vervoer van mn speakers en daarmee ongeveer 400 euro uitgespaard.

Hoe? Simpel... grotere plateau wagens zijn veelal niet bij bouwmarkten verkrijgbaar (alleen die kleine waar 1 speaker op past...) Bij een bedrijf als overtoom betaal je makkelijk 230 euro per stuk voor zo'n maat.

Bij Cranenbroek betaal je 15 euro voor een zelfde formaat... oke het is chinese rotzooi, maar vervang de moeten direct door goede (van die dingen met een rubber randje erin zodat ze niet los trillen.. kan effe net op de naam komen) en het voldoet prima.. kan 300 kilo tillen... dat zou ik dan niet doen maar voor speakers en andere losse kistjes: ideaal!

Mijn vorige exemplaar heeft het dik 3 jaar volgehouden (niet slecht voor 15 euro)

Comment

• Borgmoeren?

Ik heb vandaag m'n rijbewijs gehaald. Ook niet totaal onhandig.

Comment

• juist dat was m borgmoeren!

Gefeliciteerd.. veel gaan rijden en met een paar maanden door voor E achter B, dan heb je toch nog niet een heel losse rijstijl ontwikkeld.... rij je toch vloeiender en zit de theorie nog aardig in je kop.... zou makkelijker moeten zijn...

en als ze het vragen: je haalt je E voor je werk.. nooit voor je hobby.

Comment

• Gefeliciteerd :cool:

Comment

• Gisteren leuke aankoop gedaan, 2 martin mac 250 oude versie :)
                                met flightcase uiteraard

Comment

Working...
                                X