Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Patrick View Post
    Paar weken geleden een iPad gehaald :)

oooohh.... word je nu ook ipaddj?:D

Comment

• Nee, hij wordt iPa(d)trick :D

Bij mij komt hopelijk vandaag mijn laser binnen. Is nu in Rotterdam als ik UPS mag geloven. ;)

Comment

• Mijn scanner is gisteren gearriveerd. Ik zal nog wel even wat foto's en een filmpje maken.

Comment

• Ik heb net een laptoptas en twee Ledparren 64 binnen gekregen. Nu is het nog wachten op een paar kabels (zijn wel op voorraad maar niet gelijk meegestuurd en staan ook niet op de bon?) en een kistje voor iPa(d)trick zijn oude mengpaneeltje (dat duurt alleen nog een tijdje want de levertijd is 8 weken).

De Ledparren zijn trouwens die van €51,- en ze vallen nog geen eens tegen. Ik heb meerdere verhalen over ledparren gehoord en dan vooral dat de lichtopbrengst slecht is maar ik vindt het wel meevallen. Ik moet alleen nog even kijken hoelang de ledjes goed blijven als ik er mee ga slepen.

Comment

• Twee Sanyo xtraX beamers.
            Zeer scherpe professionele, vrij nieuwe beamers...

3x raden wat ik daar voor betaald heb.

Comment

• euhh niks?

Comment

• Correct xD
                Net even getest, haarscherp! Helaas moeten er binnenkort nieuwe lampen in, en die kosten nog wel een paar knaken.

Comment

• johoo johoo de kabel tester is binnen :D
                  Lekker een handige 2 delige zodat we niet persee de 2 delen bij de hand hoeven te hebben maar gewoon de 1ne in de truss of wat dan ook en de andere aan de andere kant van wat dan ook kunnen houden :D super duper machientje :D

Comment

• hey als het goed is komt maandag mijn jb systems beat 6 usb binnen.
                    Heb vandaag de verkeerde gekregen heb de jb systems beat 6 mk2 thuis gekregen.
                    Dus die gaat terug.

gr.tom

Comment

• Als het goed was moest mijn jb systems LB-30 brug binnenkomen... maar jammer genoeg is hij niet verzonden.

Comment

• Na veel uitzoekwerk zie ik dat je waarschijnlijk met mijn collega Bart contact gehad hebt.

Ik ga hem eens een mailtje sturen wat er precies gebeurd is want het klopt volgens mij niet helemaal. Er is namelijk wel een pakbon uitgedraaid (dus de brug staat al op jouw naam zegmaar), maar hij is om een of andere reden nog niet verzonden.
                        Wanneer ik meer informatie heb laat ik het weten.

Comment

• Oke, ik heb een paar mails gehad ja :D alleen hij is nog niet verzonden:(

Comment

• Ik moet nu zo gaan, ik hoop dat hij nog verzonden word, anders ben ik wel erg teleurgesteld :( zoveel pech om een brug te krijgen:(

Comment

• Hij is verzonden! :D

Comment

• Pioneer SE-MJ5 hier besteld :)

Comment

Working...
                                X