Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet!

Comment

• Na uitbreiding op mijn één led par die ik via het tweedehans topic heb gekocht heb ik er nog wat bij gekocht. Gelukkig heb ik niks gemerkt van de staking van TNT gisteren. Ze waren wel erg laat.

Comment

• @ Walter:

pakjes en spoedeisende post gingen ook gewoon door

Comment

• Een Nokia N97 (geen mini :p )

Comment

• Pioneer DJM800 en 2 Pioneer Cdj400's

Comment

• Nieuw?

Comment

• Heb voor mijn verjaardag over een week 1 laser gevraagt.. dan koop ik zelf een rookmashintje erbij! de laser word http://www.bax-shop.nl/koopjes-kelde...t-details.html.

Comment

• Heb de IK Multimedia iKlip universele microfoon stand adapter voor iPad maar alvast besteld. Kan ik met m'n iPad gaan draaien :D

En ja, dat kan. Als dat goed werkt ga ik misschien nog zo'n ding halen, is toch vet :p Twee CDJ's met Traktor deck A & B en twee iPad's met deck C & D.

Comment

• Originally posted by Patrick View Post
                    Heb de IK Multimedia iKlip universele microfoon stand adapter voor iPad maar alvast besteld. Kan ik met m'n iPad gaan draaien :D

En ja, dat kan. Als dat goed werkt ga ik misschien nog zo'n ding halen, is toch vet :p Twee CDJ's met Traktor deck A & B en twee iPad's met deck C & D.
                    Erg benieuwd hoe je dat bevalt. Wil je van het draaien eens wat ervaringen posten, misschien met foto/video?

Comment

• Originally posted by Patrick View Post
                      Heb de IK Multimedia iKlip universele microfoon stand adapter voor iPad maar alvast besteld. Kan ik met m'n iPad gaan draaien :D

Niet verstandig als je op apres ski feesten draait....:D let op daarmee... die ipad kan je wel menemen naar bruiloften enz.

Comment

• Volgens mij komt Patrick echt niet op dat soort feestjes als DJ, die draait alleen maar trance en wat daarbij in de buurt zit. Hij weet het verschil tussen de Gebroeders Ko en ZZ Top nog niet bij wijze van spreken. :D

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                          Volgens mij komt Patrick echt niet op dat soort feestjes als DJ, die draait alleen maar trance en wat daarbij in de buurt zit. Hij weet het verschil tussen de Gebroeders Ko en ZZ Top nog niet bij wijze van spreken. :D
                          Je weet maar nooit...:D maar ik vind het wel een strak idee... btw voor de djs die in de toekomst willen draaien/genoeg geld hebben:D: http://www.smithsonmartin.com/buy-now/

Comment

• Zeker vet zoon scherm :D Wij moeten het nu nog doen met een 17 inch ook gaaf maar nog lang niet een 32 natuurlijk. Maar wel vandaag binnen gekregen het I LOVE BAX shirt who hoho. Ook wat ander spul maar dat boeit natuurlijk niet in vergelijking met dat shirt;)

Comment

• Nu wil ik wel een actiefoto zien... :D

Comment

• 2 rovers barrel scanners
                                een fichtcase
                                en een dmx controler
                                2 de hands gekocht

raad de prijs eens
                                en nee niet gratis

komen ze subiet brengen :D:D:D

Comment

Working...