Originally posted by Patrick
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
net in de stad op de markt liep ik tegen een mushroom en een moonflower aan van HQ voor een leuk prijsie.. die dus. Kan ik morgen mn show voor t eerst doen met lichteffectjes tijdens de muziek stukjes en voor t eerst ooit mn lichtstatief gebruiken voor lichteffecten.
Comment
-
Kistje dicht..
Kistje open!
Heb me uitgeleefd met de boormachine, 4x M10 bouten + moeren + vlindermoeren en nu zitten de twee Power Shots netjes in een kistje gemonteerd. Klaar voor gebruik on stage. :D En moeten ze los en de truss in? Hop hop hop en los zijn de vleugelmoertjes.
Speciaal nog even geregeld voor forumlid full effect, die zal als eerste testen of het systeem werkt want die neemt ze morgen mee. ;)
Comment
-
Originally posted by --Djdave-- View PostZojuist teruggekeerd van bax-shop.
De showtec phantom 250 bekeken en uitgetest en een lichtstatiefje gekocht.
(nu ben ik helemaal zeker dat ik de headjes ga kopen, zodra het geld er is staan ze hier ;))
Ik heb 2 conffeti shooter vullingen gekocht vandaag en die gaan 31 december de lucht in dmv de 2 shooters van rick! ben serieus benieuwd
Comment
-
Originally posted by ooto-drive-in View PostKijk je uit dat ze niet te vroeg afgaan want dan moet je noodgedwongen door Zeeland heen crossen om nog ergens een paar nieuwe op te halen.
Iemand die ik vaag ken van een of ander forum heeft zoiets wel eens meegemaakt...
(Ik noem geen namen maar het begint met een R en eindigt op ick...)
Comment
-
Originally posted by full effect View PostWaarom deze en niet een led versie? (hier heb ik zelf wel interesse voor namelijk;) )
Ik heb 2 conffeti shooter vullingen gekocht vandaag en die gaan 31 december de lucht in dmv de 2 shooters van rick! ben serieus benieuwd
Heb er niet naar gekeken maar om deze punten koop ik deze movingheads:
- Lichtopbrengst is erg goed
- Uitstraling (ziet er erg mooi uit al zeg ik het zelf)
- De prijs(/kwaliteitverhouding)
- Pan en tilt gaan snel en soepel
- mooie gobo's etc. etc. etc. etc.
p.s: Patrick, was jij dat die steeds heen en weer liep vandaag?
Comment
Comment