Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Die Numark lijkt me ook nog wel een leuk mixertje... Zitten er Delay-effecten op?

Zelf heb ik trouwens eergister een Meade LXD75 gekocht om een niveautje hoger te gaan bij astrofotografie.

Comment

• Een nieuwe fader voor mijn DJM 500 :mrgreen:
      stond toevallig in de veiling voor een tientje, dus hop, even meepakken. ;)

Comment

• Gisteren binnengekomen en gelijk toegevoegd aan ons verhuur assortiment een Allen en Heath ZED 12FX + case

Comment

• Zijn ook heerlijke tafeltjes voor kleine p.a. dingetjes.

Comment

• Chauvet Bubble Kings zijn binnen. :mrgreen:
            Vallen wel ietsje groter uit dan ik eigenlijk dacht. :P

Comment

• Ze lijken niet echt heel groot...
              Mooie aankoop wel!
              Kan je er eens een filmpje van maken?

Comment

• Ze zijn ongeveer 50 x 50 x 30 groot. ;)

Filmpje maken gaat nog niet, ik moet er nog Nederlandse stekkers aan zetten en vloeistof fixen.

Comment

• Een nieuwe schowtec showmaster 24 voor 85 euro, is net binnegekomen.

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
                    Een nieuwe schowtec showmaster 24 voor 85 euro, is net binnegekomen.
                    doe je netjes als die echt nieuw nieuw garantie nieuw is;) kwil er ook nog eentje bij hebben... van de week nog een nieuw dimmerpack bij gekocht:)

Comment

• Twee stuks jbl-mrx512m :D ,

Bax, complimenten voor het zeer netjes inpakken. Het was mijn eerst bestelling bij jullie maar er zullen er zeker nog volgen.

Comment

• 1x voor een leuk prijsje overgenomen een Martin magnum 650 :D

Comment

• Twee Cobra Case transporttassen en UV-vloeistof voor de Bubble King bellenblaasmachines.

Comment

• Originally posted by Rick View Post

Chauvet Bubble Kings zijn binnen. :mrgreen:
                            Vallen wel ietsje groter uit dan ik eigenlijk dacht. :P
                            mooie bloempotten

Comment

• Flightcase voor showmaster 24, en een 1HE blinplaatje.
                              Of je nou 2,50 verzendkosten betaalt of een blindplaatje, heb ik liever een blindplaatje extra ;)

Comment

• Een nieuwe computer-case:mrgreen:
                                Er komt nog een nieuw controllertje aan en een powercon doorlus voor het aanssluitpaneeltje;)
                                Tips en kritiek zijn welkom!
                                https://picasaweb.google.com/thomask...08575280562562

EDIT: dan maar zo
                                Last edited by thomasdj; Monday-11-04-2011, 21:38. Reason: linkje deed het niet

Comment

Working...
                                X