Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iets Nieuws? - Post Het!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @Djordy Werd netjes op 2 pallets thuisbezorgd

@dj-drace Ik ben nu al vast begonnen met 2 dagen is het wel klaar doe elke dag wat het worden 10 meter kabels dus 100 stuks

Comment

• 2x de Eminence Kappa Pro 15 LFA-2 luidspreker is binnen, nog een 10 weekjes wachten op de behringer cx-2310 x-over.
      Wederom mijn complimenten voor het leveren BAX!

Comment

• Een setje Rigging-handschoenen, en een Digitale mengtafel (Tascam DM24)

Comment

• 2* Denon DN-S1200 (2é hands voor mooie prijs kunnen kopen)
          1* Reloop RMX-30 Blackfire 3 kanaals mixer (nieuw via baxshop uiteraad)

Daarnaast vandaag als het goed is 2 * 50MW Groene laser uit de inkoop actie :)
          Last edited by Gerwin; Wednesday-27-04-2011, 12:01.

Comment

• effe mijn lijstje.
            boyzone cd,s 2stuks.
            ronan keating cd,s 3 stuks.

ze komen over twee weken pas binnen op het laast.

Comment

• jaja, cd's lekker boeiend??!!
              Zo kan ik ook wel iets nieuws plaatsen...
              Maar cd's zijn wel eccentieel !! (hoe dan ook)

Comment

• Dan nog heeft zijn post meer toegevoegde waarde dan de post die jij nu plaatst. Die van jou is namelijk helemaal offtopic.

Dus, iemand nog iets gerelateerds gekocht met een wat hogere waarde?

Comment

• Vandaag mijn eurolite KLS400 setje binnen gekregen:)
                  Was eerst sceptisch over lichtopbrengst, maar na het testen helemaal blij:)

Comment

• mijn nieuwe pc. zie hier voor de pc. want het is een custom build.
                    http://nl.hardware.info/usersystemen...-music-systeem.
                    alle onderdelen. plus toetsenbord en muis zijn nieuw. de tv en beeldscherm en zo had ik al.

Comment

• Mijn ITA02 MKII laser is binnen.

Mooie laser, zeker voor de prijs die ik (en 86 andere) heb betaalt!

En nog een euro winst :D ook door mijn oude laser (die ik van Rick overgekocht heb) te verkopen voor 50 euro en deze te kopen voor 49 euro. ;)

Comment

• haha, een dikke euro winst!!
                        Zat de goede stekker er nu wel op??

Comment

• Zojuist besteld:
                          1x Rode NT1 A studio microfoon anniversary editie
                          1x JB Systems 55 microfoon tafelstatief

ben benieuwd... Wilde er eigenlijk nog een klein en goedkoop (USB) mixertje bij doen. Kwam dan uit op behringer.. maar gezien de levertijden daarvan heb ik dat nog even laten zitten. dan doe ik het nog wel even via mijn roland sp555.

Word behringer toevallig in Japan gefabriceerd? of heeft distributeur feedback er een zooitje van gemaakt?
                          Last edited by zassie; Thursday-28-04-2011, 13:26.

Comment

• Zoals ik weet zit Behringer in China. En vervoeren ze tegenwoordig per container (via via gehoord dan). If i'm wrong, correct me!

Comment

• Originally posted by Rio View Post
                              Mijn ITA02 MKII laser is binnen.

Mooie laser, zeker voor de prijs die ik (en 86 andere) heb betaalt!

En nog een euro winst :D ook door mijn oude laser (die ik van Rick overgekocht heb) te verkopen voor 50 euro en deze te kopen voor 49 euro. ;)
                              Zijn de lasers in een verduisterde kamer ook beetje zichtbaar ? (de stralen ?). Heb er zelf ook 2 besteld krijg ze helaas morgen pas omdat ik gisteren en niet was en vandaag is er ook niemand thuis :(.

Comment

• Zijn de lasers in een verduisterde kamer ook beetje zichtbaar ? (de stralen ?).
                                Ligt er aan hoe stoffig je kamer is. :mrgreen:

Maar met een rookmachine behaal je natuurlijk het beste resultaat, hoeft je ook niet zoveel te kosten. ;)

Comment

Working...
                                X