Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
In dat geval zullen ze zeer goed zichtbaar zijn haha Nee mijn kamer is redelijk netjes dus ga eens kijken naar leuk rook machinetje voor optimaal effect :)
laser of licht in het algemeen zie je in de regel pas echt als de straal word onderbroken en het licht word weerkaatst bijvoorbeeld door rook, anders zal jet het tooch vooral alleen op je muur zien
Ja die die lichttafel werkt erg goed met de laser's, die lichttafel werkt gewoon super fijn qua het inproggrameren van shows en overzicht. Ook voelt de tafel erg degelijk aan ook zitten er neutrik aansluitingen in waardoor het gewoon een super tafel is voor het geld.
Heb ze binnen binnenkort nog DMX lichttafel kopen en dan alle functies kunnen gebruiken. Gisteren al gebruikt tijdens een feestje bij kameraad als sfeer verlichting op de muur en zijn zeer goed te zien. Tevens als je op de buren de muur schijn is het duidelijk 30+ meter.
Tevens gisteren op de rommelmarkt 10 tal cds gekocht 1* gebruikt als nieuw voor eurotje de stuk :)
Leuk voor als het waait zeker met een gesloten doek in plaats van een gaas versie. Kun je gaan xxl vliegen.
Als ik Jou was zou ik het de volgende keer niet meer zo plaatsen. Als er een rukwindje richting de auto was geweest had je de verzekering mogen bellen.
Vanochtend de Procab REF400 schuko & XLR female - euro & XLR op mn werk ontvangen.
Stevige kabel, alleen het snoertje van de xlr viel mij zwaar tegen. die is net zo dik als
het draadje van mn computermuis. wie heeft dat nou weer bedacht?
Ook denk ik dat die het niet gaat houden als die in de connector zit, de kabel is aardig zwaar namelijk.
Comment