In dat geval zullen ze zeer goed zichtbaar zijn haha Nee mijn kamer is redelijk netjes dus ga eens kijken naar leuk rook machinetje voor optimaal effect :)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iets Nieuws? - Post Het!
Collapse
X
-
Originally posted by BDB lasershows View Posthaha, een dikke euro winst!!
Zat de goede stekker er nu wel op??
Ja, er zat een normale shuko naar euro kabel bij, maar wat er verkeerd was en wat er gesoldeerd is zoals ze bij de helpdesk zeiden weet ik niet.
Waarschijnlijk zat er oorspronkelijk een Engelse stekker naar euro bij geleverd. Rick?
En hij is prima te zien in een verduisterde kamer, moet er wel rook zijn. Maar een rookmachine kost maar een paar tientjes.
Hij is wel héél klein, maar dat is voor mij juist een groot voordeel.
De handleiding kan je beter direct aan de prullenbak geven, als daar iets kloppends in staat is er een wonder gebeurd.
Comment
-
Ja die die lichttafel werkt erg goed met de laser's, die lichttafel werkt gewoon super fijn qua het inproggrameren van shows en overzicht. Ook voelt de tafel erg degelijk aan ook zitten er neutrik aansluitingen in waardoor het gewoon een super tafel is voor het geld.
Comment
-
Heb ze binnen binnenkort nog DMX lichttafel kopen en dan alle functies kunnen gebruiken. Gisteren al gebruikt tijdens een feestje bij kameraad als sfeer verlichting op de muur en zijn zeer goed te zien. Tevens als je op de buren de muur schijn is het duidelijk 30+ meter.
Tevens gisteren op de rommelmarkt 10 tal cds gekocht 1* gebruikt als nieuw voor eurotje de stuk :)
Comment
-
Vanochtend de Procab REF400 schuko & XLR female - euro & XLR op mn werk ontvangen.
Stevige kabel, alleen het snoertje van de xlr viel mij zwaar tegen. die is net zo dik als
het draadje van mn computermuis. wie heeft dat nou weer bedacht?
Ook denk ik dat die het niet gaat houden als die in de connector zit, de kabel is aardig zwaar namelijk.
Comment
Comment